همزمان با ماه مبارک رمضان، در چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم مشهد و با حضور مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از سایت اتحادیه رونمایی و ۲۳۰ مؤسسه قرآنی استان از امتیازات آن بهره‌مند شدند.

  بهره‌مندی ۲۳۰ مؤسسه قرآنی استان  از سایت اتحادیه

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با قدس با اشاره به اینکه ۲۳۰ مؤسسه قرآنی در استان فعالیت می‌کنند، گفت: با توجه به پراکندگی مؤسساتی که در استان قرار دارند، از این سایت رونمایی شد. همه اطلاعاتی که مؤسسات نیاز دارند در سایت گذاشته و تمام دوره‌های آموزشی و توانمندسازی‌های سازمان تبلیغات اسلامی در آن اطلاع‌رسانی خواهد شد. مسئولان مؤسسه‌ها می‌توانند وارد سایت به نشانی  www.uqem.ir شوند واز ظرفیت هایی که برایشان ایجاد شده است استفاده کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین هادی صاحبقرانی گلستانی با اشاره به دیگر برنامه‌های این سازمان در ماه رمضان گفت: اعزام روحانی به روستاهایی که تاکنون به علت نبود خانه عالم و مشکل اسکان مبلغ در آنجا از این امکان بهره‌مند نبودند، از اقداماتی است که انجام دادیم.

از دیگربرنامه‌های جهادی تأمین قاری و مبلغ برای مجموعه‌هایی بود که نیاز به قاری قرآن داشتند و به این وسیله به مراسمشان رونق داده شد.

حجت الاسلام صاحبقرانی با تأکید براینکه یکی از برنامه‌های مهم که در دستورکار ما قرار دارد و به عنوان آغاز یک حرکت از ماه رمضان آغاز شده است، فعالیت قرآنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که توسط رهبرمعظم انقلاب ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: ما درصدد هستیم این بیانیه ارزشمند را از چهار جهت یکی تفهیم بیانیه، دوم ابلاغ آن توسط مبلغان برای عموم مردم، سوم تبیین زوایای مختلف آن و چهارم اقامه بیانیه که دغدغه مقام معظم رهبری نیز هست، در جامعه محقق کنیم.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.