همدان - مدیرکل بقاع متبرکه واماکن مذهبی سازمان اوقاف وامورخیریه گفت : آغازبه کار ۲۰۰ مرکزافق دربقاع متبرکه و شاخص سراسرکشورآغازبه کارشدند.

فعالیت ۲۰۰ مرکز افق در بقاع متبرکه کشور آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف وامورخیریه حجت الاسلام محمد نوروزپوربا اعلام این خبر افزود: ابلاغیه راه اندازی مراکز افق به سراسر کشور اعلام شده است و این مراکز دربرخی استان ها، فعالیت رسمی خود را آغاز کرده اند.

وی ادامه داد: مراکز افق با هدف ارتقاء عملکرد و توزیع مناسب خدمات اجتماعی، فرهنگی و قرآنی در بقاع متبرکه شاخص درسراسرکشورراه اندازی شده است.

نوروزپور افزود : ازدیگر دلایل تاسیس این مراکز استفاده بهینه ازظرفیت های موجود اعم از بقاع متبرکه وموقوفات عام است که درنهایت در قالب افزایش ارایه خدمات اجتماعی در جامعه قرارخواهد گرفت.

مدیر کل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: دراجرای این طرح علاوه بر این که مسائل فرهنگی و قرآنی با قوت دنبال خواهد شد، سمت و سوی بقاع متبرکه به طرف ارایه خدمات اجتماعی خواهد رفت.

وی بیان کرد: درهمین زمینه به ادارات اوقاف سراسرکشوراعلام شده است که هر چه سریع تر نسبت به معرفی هیات امنا بقاع متبرکه برای راه اندازی مراکز افق درمناطقی که هنوز فعالیت خود را آغاز نکرده اند، اقدام کنند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.