علاءالدین بروجردی گفت: سیاست چماق و هویجی که مقامات آمریکایی با همراهی اروپایی‌ها به راه انداخته‌اند راه به جایی نخواهد برد. تجربه مذاکره با مقامات آمریکایی نشان داده که آمریکا کشوری متخلف و پیمان شکن است و هیچ تضمینی برای پایبندی آنان به تعهداتشان نیست. جمهوری اسلامی قطعاً مذاکره‌ای بر سر منافع ملی خود نخواهد داشت.

به راه انداختن بازی پلیس خوب و بد از سوی دشمنان راه به جایی نمی‌برد

علاءالدین بروجردی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار «قدس آنلاین»، درباره عملیات روانی مقامات آمریکایی علیه جمهوری اسلامی و بازی پلیس خوب و بد که برای تحت فشار قرار دادن ایران به راه انداخته اند، اظهار داشت: سیاست دولت ترامپ و جنگ روانی که علیه ایران به  راه انداخته اند یک سیاست نخ نمای شکست خورده است. سیاست چماق و هویجی که مقامات آمریکایی با همراهی اروپایی ها به راه انداخته اند راه به جایی نخواهد برد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی افزود: ما نه از تهدیدات آمریکایی‌ها و جولان دادن آنها در خلیج فارس هراسی داریم و نه سیاست درخواست مذاکره را می پذیریم زیرا تجربه مذاکره با مقامات آمریکایی نشان داده که آمریکا کشوری متخلف و پیمان شکن است و هیچ تضمینی برای پایبندی آنان به تعهدات‌شان نیست.

علاءالدین بروجردی ادامه داد: اصولاً مذاکره با هدف تفاهم و توافق بر سر موضوعی مشخص صورت می‌گیرد. ما در دوره ریاست جمهوری پیشین آمریکا با مقامات این کشور گفت‌وگو کرده و به توافقاتی رسیده‌ایم و بدین ترتیب معاهده بین‌المللی برجام را به تصویب رساندیم. چنانچه شورای امنیت سازمان ملل متحد نیز بر برجام مهر تأیید زد اما آمریکایی‌ها نقض عهد کردند بنابراین ما با چه هدفی دوباره با آنها مذاکره داشته باشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: جمهوری اسلامی قطعاً مذاکره‌ای بر سر منافع و مصالح ملی خود نخواهد داشت و تهدیدات دشمنان و به راه انداختن بازی پلیس خوب و بد از سوی آنان راه به جایی نمی‌برد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.