"حزام الاسد" در مورد اهداف نظامی نیروهای یمنی در عربستان و امارات گفت: غافلگیری های نیروهای یمنی برای دشمن در میدان نبرد مشخص خواهد شد و گزینه های بسیار قوی و بازدارنده ای داریم. اقداماتی را در نظر داریم که دشمن هرگز پیش بینی آن را نکرده است.

غافلگیری‌هایی را برای دشمن سعودی داریم که هرگز آن را پیش ‌بینی نکرده است

"حزام الاسد" عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن در گفتگو با خبرنگار گروه بین الملل قدس آنلاین، در ارتباط با حمله پهپادی هفته گذشته نیروهای یمنی به تاسیسات نفتی عربستان سعودی و حجم خسارات وارده بر آن گفت: حمله پهپادی به تأسیسات نفتی عربستان سعودی در راستای پاسخ قانونی و مشروع مردم یمن به جنایت های هرروزۀ ائتلاف سعودی-اماراتی علیه این ملت بیدفاع از چند سال گذشته تاکنون صورت گرفت.

دکتر حزام الاسد افزود: این حمله، این پیام را برای متجاوزان داشت که موازنه قوا تغییر کرده و امکان بازدارندگی نیروهای یمن علیه سعودی که بر محاصره اقتصادی متمرکز شده، افزایش یافته است.

عضو شورای سیاسی انصارالله تأکید کرد: حمله به تأسیسات نفتی عربستان به عنوان مهمترین منبع مالی واقتصادی این کشور پیام واضح و روشنی را داشت و آن اینکه منبع اموالی که سعودی به واسطه آن سلاح برای کشتار کودکان ما خریداری کرده است و مواضع بین المللی را برای ارتکاب هرچه بیشتر جنایت علیه ملت یمن می خرد، قطع خواهد شد تا وجدان جهانیان بیدار شود و اعلام کنند که شما جنایتکاران کودککش هستید و باید جنایات خود را متوقف کنید.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا عربستان نتوانست مانع از این حمله به مهمترین تأسیسات خود شود گفت: سعودی ها جز کشتار غیرنظامیان، زنان و کودکان، کار دیگری بلد نیستند و این منش و مسلک وهابیت از زمان ظهور آن در میان امت اسلامی بوده است؛ مسلکی که مبنای آن کینه توزی است.

دکتر حزام الاسد در مورد ارتباط حمله به تأسیسات نفتی عربستان با انفجار کشتیهای اماراتی گفت: ارتباط آن این است که شر این دو رژیم تمام کشورهای منطقه به ویژه کشورهای همسایه را فرا اگرفته و ملتهای متضرر از جنایات این کشورها کم نیستند. از طرف دیگر تمایل به عادی سازی با رژیم صهیونیستی و نفوذ موساد در این کشورها ممکن است که دلیل افزایش عملیات های امنیتی و نظامی در این کشورها باشد. سیاست باج خواهانه ترامپ نیز که آنها را "گاو شیرده" می نامد، دولت آمریکا را برآن میدارد تا برای دریافت هرچه بیشتر اموال، بهانه هایی را ایجاد کند.

عضو شورای سیاسی انصارالله در مورد اهداف بعدی نیروهای یمنی در عربستان و امارات تصریح کرد: همانطور که سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انصارالله تاکید کرد، غافلگیریهای نیروهای یمنی برای دشمن در میدان نبرد مشخص خواهد شد و گزینههای بسیار قوی و بازدارنده ای داریم. اقداماتی را در نظر داریم که دشمن هرگز پیشبینی آن را نکرده و چنانچه به جنایتهای خود ادامه دهد به شدت پشیمان خواهد شد.

وی با اشاره به جنایت چند روز گذشته جنگنده های سعودی علیه غیرنظامیان درصنعا گفت: جامعه بینالملل به واسطه پترودلارهای سعودی، به وضوح منافقانه عمل میکند؛ از این رو ما به آنها امید نداشته و نخواهیم داشت؛ بلکه تنها امیدواری و اتکای ما به خداوند باری تعالی، حقانیت خود، حکمت و شجاعت رهبران و جهاد و پایداری ملت بزرگ یمن است. راه ما جهاد و پیروزی هدف ماست که به یاری خداوند این پیروزی محقق خواهد شد.

دکتر حزام الاسد در پایان به درخواست "ملک سلمان" پادشاه عربستان سعودی برای تشکیل نشست فوقالعاده از سوی سران کشورهای اسلامی و عربی پرداخت و تأکید کرد: این درخواست پادشاه سعودی از احساس شکست و نگرانی آن در سایه تحولات اخیر ناشی شده و او از این طریق میخواهد حمایت کشورهای عربی و اسلامی برای حضور نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی در سرزمین های مقدس اسلامی را جلب کرده و با حمایت مالی از اجرای طرح موسوم به معامله قرن، مسئله فلسطین را نابود کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.