البرز- عضو شورای اسلامی شهر طالقان با بیان اینکه روند خاکبرداری در محدوده رانشی ورودی شهر طالقان به کندی پیش می رود گفت: حجم رانش صورت گرفته بسیار بالا است و در این زمینه نیازمند حمایت بیشتر مسئولان شهرستانی واستانی هستیم.

روند خاکبرداری در منطقه رانشی طالقان به کندی پیش می‌رود

به گزارش قدس آنلاین، حامد صادقیان اظهار کرد: روند خاکبرداری و ساماندهی محدوده رانش زمین در ورودی شهر طالقان با توجه به کمبود ماشین آلات وتجهیزات وعلیرغم همه زحماتی که همکاران ما در شهرداری داشته اند به کندی پیش رفته است.

وی افزود: از روز گذشته و با مساعدت سپاه استان یک دستگاه بولدوزر برای تسریع در عملیات خاکبرداری اختصاص یافته و موجب تسریع در انجام کار شده است.

صادقیان با بیان اینکه حجم رانش وریزش کوه بسیار زیاد است گفت: در صورتی که تجهیزات مورد نیاز تامین شود حداقل ۳ ماه زمان نیاز است تا خاکبرداری به پایان برسد.

عضو شورای شهر طالقان با بیان اینکه تعطیلات نیمه خرداد ماه وعید فطر را در پیش داریم و طالقان با حجم وسیعی از مسافران و گردشگران روبرو است گفت: نیاز است تا مسئولان استان  وشهرستان حمایت بیشتری از شهرداری طالقان در موضوع رانش داشته باشند و کمک ها شکل موثرتری داشته باشد تا ورودی شهر تا حدی ساماندهی لازم را برای حجم بالای مسافر داشته باشد.

وی تثبیت خاک و ایمن سازی محل پس از اتمام عملیات خاکبرداری را یکی از موضوعات مهم عنوان کردو گفت: در این ارتباط مطالعات لازم صورت خواهد گرفت تا بهترین اقدام پیشگیرانه وتثبیت خاک انجام شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.