مجیدی در دیدار با العین با تمام توان و نفرات و برای کسب برد پا به زمین خواهد گذاشت.

ترکیب احتمالی استقلال برای آخرین دیدار فصل

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، استقلال در دیداری تشریفاتی روز دوشنبه برابر العین امارات به میدان خواهد رفت تا بعد از حذف تلخ در روز پنجم با برگزاری آخرین مسابقه از دور مسابقات کنار برود.


هر چند این دیدار برای هر دو تیم تشریفاتی است اما استقلالی ها هرگز برای این دیدار بی انگیزه نیستند و حضور مجیدی روی نیمکت آنها را بیش از گذشته تهییج کرده است.


سید حسین حسینی در آخرین دیدار فصل نیز دروازه بان استقلال است و شانس اصلی قرار گرفتن درون دروازه تلقی می شود تا فصل را با یک دیدار آسیایی در ورزشگاهی که خاطرات خوبی از آن دارد به پایان برساند.


پژمان منتظری و محمد دانشگر دو مدافع مرکزی استقلال در این دیدار هستند و در دو سمت خط دفاعی نیز شانس سهرابیان و غفوری بیشتر از دیگر بازیکنان است و این دو مهره گزینه های اصلی مجیدی برای تکمیل خط دفاعی تلقی می شوند.


روزبه چشمی و علی کریمی دو هافبک دفاعی استقلال برای دیدار با العین هستند و پاتوسی مانند دیدارهای قبلی جلوتر از این بازیکن در زمین قرار خواهد گرفت تا مثلث میانی استقلال تکمیل شود.


روح الله باقری بعد از درخشش برابر سپیدرود رشت، باز هم گزینه اصلی مهاجم نوک استقلال است و مهدی قائدی و مرتضی تبریزی نیز در این دیدار در دو سمت خط حمله به باقری کمک خواهند کرد.


ترکیب احتمالی استقلال به شرح زیر است:


سید حسین حسینی، محمد دانشگر، پژمان منتظری، وریا غفوری، آرمین سهرابیان، علی کریمی، روزبه چشمی، آیاندا پاتوسی، مرتضی تبریزی، مهدی قائدی و روح الله باقری.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.