البرز- آنهایی که فراز وفرود فوتبال البرز را در این سالها دنبال کرده اند به خوبی می دانند که این استان همواره از داشتن تیمی بومی و با اصالت به دور بوده و جای خالی یک تیم محبوب و مردمی در آن همواره احساس شده است.

در مسیر محبوبیت

قدس آنلاین – گروه استان ها- چه آن زمان که بهمن به اسم کرج چسبید و پای ستاره های دهه ۷۰ و۸۰ فوتبال ایران را به ورزشگاه کوچک شریعتی باز کرد و چه بعد از آن که سایپا به شکلی کاذب به نام البرز پیوندخورد و چند سالی از ظرفیت های سخت افزاری این استان بهره گرفت و در نهایت کرج را رها کردو دوباره تهرانی شد همواره خلاء تیمی مردمی و محبوب در کرج احساس شده است.

در همین ایام تیم های ریز ودرشت دیگری هم بودند که پای به عرصه فوتبال استان گذاشتند و داعیه رسیدن به محبوبیت را در سر می پروراندند اما در نهایت هیچکدام آنچنان که باید وشاید در فضای فوتبال استان باقی نماندند تا امروز جای خالی یک تیم محبوب مردمی در استان البرز احساس شود.

اما در همین شرایطی که فضای فوتبال متاثر از گردش های مالی بالا و هزینه کرد های فراوان رنگ وبوی سابق را ندارد شاهد شکل گیری و حرکت روبه رشد تیمی از کرج هستیم که اگر محافظت وصیانت شود می تواند به یک تیم محبوب و مردمی برای کرجی ها مبدل شود.

شهدای رزکان البرز تیمی است که در طی یک دهه گذشته خود را به فوتبال کرج معرفی کرده و حال به شکلی آرام و منطقی می خواهد خود را به بالاترین سطح فوتبال ایران برساند.

رزکانی ها با محوریت حمید کریمی چهره نام آشنای فوتبال کرج به عرصه تیمداری آمده اند و حال پس از گذر از لیگ استان و دسته سوم کشور امسال موفق شدند پای در لیگ دسته دوم ایران بگذارند و یک گام دیگر کرجی ها را به داشتن تیمی در سطح اول فوتبال ایران امیدوارتر کنند.

شهدای رزکان البرز با بهره گیری از توان بومی و علاقه و حمایت کرجی ها فصلی شیرین را پشت سر گذاشت و به لیگ دو فوتبال ایران رسید و قطعا این ظرفیت را دارد تا با همین حمایت مردمی و تقویت به لیگ یک کشور هم برسد.

در این ارتباط مدیرعامل باشگاه شهدای رزکان گفت: مسیر سختی را در لیگ دسته سه کشور طی کردیم ولی حالا نماینده البرز در لیگ دسته دوم کشور هستیم.

حمید کریمی افزود: اتفاق خوشایندی برای فوتبال البرز رخ داد و تیمی جوان از بازیکنان مستعد البرزی موفق شدند با گذر از بازی های سخت دشوار لیگ ۳ به لیگ دسته دوم کشور صعود کنند.

وی ادامه داد: از روز اولی که این باشگاه را تشکیل دادیم هدف ما صعود به رده های بالای لیگ‌ کشور بود که خوشبختانه این مسیر را پله پله طی کردیم و حالا در فصل آینده نماینده البرز در لیگ دسته دوم کشور خواهیم بود.

مدیرعامل باشگاه شهدای رزکان در ادامه گفت: از همه‌کسانی که در این مسیر به کمک ما آمدند تشکر ویژه ای دارم و به‌زودی جشن صعود تیم رزکان با حضور اهالی فوتبال برگزار خواهد شد.

کریمی با اشاره به اینکه برای حضور موفق در فصل آینده قطعا برنامه ریزی خوبی خواهیم داشت گفت: حمایت مسئولان استان از این تیم یک ضرورت است و معتقدم شهدای رزکان متعلق به مردم کرج والبرز و نه شخص خاصی است بنابراین حمایت از آن باید سرلوحه همه علاقمندان به فوتبال قرار گیرد.

وی حمایت کرجی ها از تیم را نقطه عطف فصل جاری دانست و گفت: خوشحالم که مردم این تیم را از خودشان می دانند و عاشقانه آن را حمایت می کنند و قطعا روزی شاهد تبلور و حضور تیمی محبوب وپرتماشاگر از کرج در بالاترین سطح فوتبال ایران خواهیم بود.

رییس هیئت فوتبال استان البرز نیز در ارتباط با موفقیت اخیر شهدای رزشکان در لیگ فوتبال کشور گفت: بسیار خوشحالیم که تیم ریشه دار و بومی شهدای رزکان پس از سال ها تلاش توانست لیگ دویی شود.

 منصور بیک وردی افزود:  تلاش خواهیم کرد با برنامه ریزی درست و استفاده از جوانان با استعداد البرزی  وحمایت های لازم  این تیم موفقیت های بیشتری کسب کند.

وی با اشاره به جشن قهرمانی این تیم و کیفیت بالای برگزاری آن تصریح کرد: امیدواریم توانسته باشیم با برگزاری این مراسم پاسخ گوی زحمات بازیکنان پر تلاش و مستعد تیم شهدای رزکان باشیم و فصل آینده جشن صعود به لیگ یک را برای این تیم برگزار کنیم.

شهدای رزکان به لیگ دو رسید و با حرکتی منطقی و بر اساس زحمات و تلاش های درون زمین یک پله در فوتبال باشگاهی ایران بالا آمد.

حال فوتبالی های البرز این توقع وانتظار را دارند تا تیم بومی استان با یک برنامه ریزی مدون صعود به دسته بالاتر را هدف گذاری کند تا البرز پس از سالها به معنای واقعی تیمی بومی و از جنس خود در فوتبال کشور داشته باشد.

پشتیبانی مردم از سنین مختلف از تیم شهدای رزکان و شادی آنها پس از مسجل شدن صعود تیم به لیگ دو وحضورشان در جشن قهرمانی در تالار شهیدان نژاد فلاح گویای تولد تیمی محبوب در استان البرز است و قطعا شهدای رزکان می تواند یک روز همانند تیم هایی چون سپیدرودرشت، نساجی مازندران، شاهین بوشهر و ملوان در قلب و کالبد فوتبالدوستان کرجی جای بگیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.