لرستان- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان در نشست خبری قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زدهی لرستان که صبح امروز در سالن کنفرانس استانداری لرستان برگزار شد گفت: حادثه‌ی سیل فروردین‌ماه بسیار عظیم بود و منابع ما بسیار اندک اما خوش‌بختانه مدیریت استان بسیار خوب بود

 منابع مدیریت مناسبی در سیل داشتیم

به‌گزارش خبرنگار قدس‌آنلاین؛ احمد مرادپور اظهار کرد: اگر پوشش خبری مناسب رسانه‌های استان نبود شدت خسارات وارده سیل به استان لرستان آن‌طور که باید دیده نمی‌شد و صدای مظلومیت لرستان به هیچ‌جایی نمی‌رسید.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در ۶۰سال گذشته سابقه‌ی چنین بارندگی وجود نداشت، ابراز داشت: رسانه‌ها در بحث انتشار اخبار مربوط به سیل همراه با مسئولین و در بسیاری از موارد جلوتر از آن‌ها در محل وقوع حضور داشتند، بدون‌شک اگر دل‌سوزی همه جانبه‌ی رسانه‌ها در تمامی زمینه‌ها نبود ما در کار خود موفق نبودیم.

 وی با بیان اینکه بیان کرد: اگر پل‌های موقت تخریب نمی‌شد بدون‌شک سطح زیادی از شهر خرم‌آباد را آب می‌گرفت و مسلما خسارات مالی و جانی بیشتری داشتیم.

 معاون استاندار لرستان در ادامه‌ی سخنان خود تصریح کرد: ما در بحث سیل کاملا جهادی عمل کردیم و شرکت‌های خدمات‌رسان دولتی و نیروهای نظامی بلافاصله در مناطق سیل‌زده حضور پیدا کردند.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.