لرستان- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در نشست خبری قرارگاه سازندگی مناطق سیل‌زده که صبح امروز در سالن کنفرانس استانداری لرستان برگزار شد گفت: بحث سلامت و بیماری‌های واگیردار در مناطق سیل‌زده به‌صورت ویژه در دستور کار ما قرار دارد.

سلامت مناطق سیل‌زده در دستور کار  قرار دارد

به گزارش خبرنگار قدس‌آنلاین؛ قاسم ولی‌زاده در ادامه با بیان اینکه ۱۴هزار نفر در مناطق سیل‌زده با غربالگری مناسب مشاوره سلامت گرفته‌اند، اظهار کرد: به‌واسطه‌ی حضور پر رنگ کارشناسان بهداشت و سلامت، هیچ‌گونه بیماری واگیردار و بیماری‌های ناشی از سیل در مناطق سیل‌زده نداشته‌ایم.

وی در ادامه‌ی سخنان خود با بیان اینکه سازمان‌های مردم نهاد استان کمک‌های مردمی را جمع‌آوری و برای مردم در مناطق سیل‌زده ارسال می‌کردند، بیان داشت: در بحث امنیت مناطق سیل‌زده هیچ‌گونه موضوع امنیتی خاصی نداشتیم و میزان جرائم معمولی در مقایسه با سال‌گذشته کاهش هم داشته است که این نقطه مثبتی محسوب می‌شود و نشان می‌دهد مردم تحت هر شرایطی در کنار هم هستند. 

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در طول ایام سیل بیش از ۱۳۰ مقام ملی در استان حضور داشتند که  جا دارد در این رابطه از نیروهای امنیتی تشکر کنیم، خاطر نشان کرد: یک هزار و ۵۰۰روحانی در بحث مسائل دینی در مناطق سیل‌زده حضور پیدا کردند.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.