تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد السد قطر را شکست دهد تا ژاوی هرناندز با باخت از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

پرسپولیس خداحافظی ژاوی را تلخ کرد

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی امروز از ساعت ۲۱ در ورزشگاه آزادی در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا میزبان السد قطر بود که پیش از این پرسپولیس شانس خود را برای صعود به دور بعدی رقابت ها از دست داده بود. به گزارش قدس آنلاین این دیدار در حضور حدود ۱۲ هزار هوادار به قضاوت داور دیلان پریرا سریلانکایی برگزار شد و در آخرین لحظات سید جلال حسینی کاپتان سرخ پوشان به خاطر مصدومیت از ترکیب خارج شد.
در دقیقه ۷ بغداد بونجاح مهاجم زهردار السد در موقعیت گلزنی قرار گرفت که علیرضا بیرانوند ضربه چیپ او را به زیبایی مهار کرد.
در دقیقه ۱۶ شوت زیبای مهدی ترابی از فاصله دور با گل اول پرسپولیس همراه شد تا تیم برانکو از حریف پیش بیوفتد.
در دقیقه ۳۰ بازی شوت محکم ربیع خواه را مدافعان السد از روی خط دروازه تیمشان برگشت دادند تا پرسپولیس از رسیدن به گل دوم باز بماند.
در دقیقه ۴۶ بغداد بونجاح بار دیگر در موقعیت گلزنی قرار گرفت و حتی بیرانوند را هم از پیش رو برداشت اما او نتوانست ضربه نهایی را به سمت دروازه پرسپولیس بزند تا نیمه اول با برتری شاگردان برانکو به پایان برسد.
تنها دو دقیقه پس از آغاز نیمه دوم روی ارسال اکرم عفیف السد در آستانه به ثمر رساندن گل تساوی توسط بونجاح بود که این بازیکن نتوانست از این موقعیت استفاده کند.
در دقیقه ۶۵ شوت از راه دور عبدالکریم حسن به ترک دروازه بیرانوند برخورد کرد.
در دقیقه ۶۷ روی پاس درعمق مهدی ترابی علی علیپور از زاویه بسته توپ را از بین پاهای سعد الشیب وارد دروازه السد کرد تا گل دوم تیم برانکو به ثمر برسد.
سه دقیقه پس از آن هم پرسپولیس صاحب یک ضربه کرنر شد که ضربه قیچی برگردان نوراللهی از بالای دروازه السد به بیرون رفت.
در دقیقه ۷۹ ضربه کاشته ژاوی از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت.
در دقیقه ۸۰ روی اشتباه مدافعان پرسپولیس توپ در موقعیت عالی گلزنی در برابر خوخی قرار گرفت که شوت این هافبک را بیرانوند به زیبایی مهار کرد.
پیش از این السد با ۱۰ امتیاز صعودش را به دور بعدی بازی ها قطعی کرده بود و فعلا صدرنشین است. 
پس از ان پاختاکور ۸ امتیازی در رده دوم گروه حضور دارد و پرسپولیس هم با این برد ۷ امتیازی شد و به رده سوم موقتا صعود کرد.
الاهلی عربستان هم با یک بازی کمتر در رده چهارم گروه D قرار دارد.
در اخرین بازی از گروه D درمرحله گروهی این رقابت ها از ساعت ۲۳:۳۰ هم تیم های الاهلی عربستان و پاختاکور ازبکستان برابر هم صف آرایی خواهند کرد تا تکلیف تیم دوم صعود کننده به دور حذفی را مشخص کنند.
 

انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.