معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در دیدار با دیپلمات ارشد سازمان ملل متحد تأکید کرد، آمریکا و رژیم صهیونیستی هر دو مسئول تنش و بحران در منطقه خاورمیانه هستند که از زبان تهدید و جنگ استفاده می‌کنند.

 حزب‌الله: آمریکا و اسرائیل مسئول تنش در منطقه هستند

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، «شیخ نعیم قاسم» معاون‌ دبیرکل حزب‌الله لبنان در حضور «سید عمار الموسوی» مسؤول روابط بین‌الملل حزب،‌ از «یان کوبیس» نماینده شخصی دبیرکل سازمان ملل در لبنان استقبال کرد. طرفین در این دیدار به بررسی تحولات داخلی لبنان و منطقه پرداختند.

شیخ قاسم در این دیدار، آمریکا و اسرائیل را مسئول وضعیت پرتنش منطقه خواند و اظهار داشت، زبانی که این جبهه به کار می‌برد زبان تهدید و جنگ است و از این روست که اوضاع منطقه به سمت درگیری پیش می‌رود.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان طرح «آمریکایی – صهیونیستی» برای نابودی مساله فلسطین، موسوم به «معامله قرن» را محکوم و تاکید کرد ملت فلسطین و تمام مومنان درباره مساله مقدس‌شان هرگز ساکت نخواهند ماند و برای مقابله با این توطئه با تمام قدرت خواهند ایستاد.

وی همچنین درباره مسائل داخلی لبنان عنوان کرد، حزب‌الله با تمام گروه‌های لبنانی به منظور تحقق ثبات سیاسی، توازن مالی و بهبود اقتصادی همکاری می‌کند.

شیخ قاسم تاکید کرد،‌ قدرت حزب‌الله و آمادگی آن تنها برای حمایت از لبنان، تمامیت ارضی و ثروت‌های کشور است و همگان شاهد نقش حزب‌الله لبنان در آزادسازی اراضی لبنان از دست اشغالگر صهیونیست از یک طرف و از دست تروریست‌های تکفیری از طرف دیگر هستند و این هدف در چارچوب وحدت ارتش، ملت و مقاومت تحقق یافت.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.