البرز- مسئول فوتبال ساحلی هیات فوتبال استان البرز از حضور دوباره این رشته ورزشی در سطح اول فوتبال ساحلی کشور خبرداد.

فوتبال ساحلی البرز به سطح اول کشور بازمی گردد

به گزارش قدس آنلاین، شهرام دانه کار اظهار کرد: فوتبال ساحلی استان البرز گذشته درخشانی دارد  و۵ قهرمانی در این رشته سهم البرز در مسابقات لیگ برتر کشور بوده است.

وی افزود: با وجود فعالیت کمرنگ استان البرز در سال های اخیر در این رشته همچنان رکورد دار قهرمانی در لیگ برتر کشور هستیم.

دانه کار ادامه داد: با رایزنی هایی که با فدراسیون فوتبال داشته ایم این قول را به ما داده اند که امتیاز یک تیم لیگ یکی را در اختیار ما قرار دهند و این می تواند شروع دوباره ای برای بازگشت البرز به سطح اول کشور باشد.

مسئول  فوتبال ساحلی هیات فوتبال استان البرز تصریح کرد: در تلاش هستیم که با جذب اسپانسر و برنامه ریزی خوب و البته کمک مسئولین تیمی قدرتمند را راهی مسابقات کشوری کنیم.

وی گفت: یک سری برنامه ریزی ها و فعالیت ها باید از ابتدا آغاز شود و اولین چیزی که اهمیت دارد امکانات سخت افزاری و آماده سازی زمین تمرین و مسابقه است چرا که با این شرایط قطعا اجازه حضور و برگزاری مسابقات در سطح کشوری را  به ما نخواهند داد.

دانه کار در پایان با بیان اینکه در جلساتی که برگزار کرشده رییس هیئت استان این قول را داده که برای احیای فوتبال ساحلی تمام تلاش خود را  به کار بگیرد گفت: تاسیس یک آکادمی فوتبال ساحلی رده پایه در دستور کار است و با توجه به وجود استعددهای فراوان در سطح استان با شناسایی و معرفی آنها به این آکادمی بهترین استعدادها را به سطح اول کشور معرفی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.