۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
کد خبر: 657354

چلسی خود را برای فروش هازارد به رئال مادرید آماده کرده چون در غیر اینصورت، او سال آینده چلسی را به عنوان بازیکن آزاد ترک خواهد کرد و این تبعات مالی زیادی برای باشگاه خواهد داشت.

چلسی به هازارد: می‌توانی بروی

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین،  روزنامه انگلیسی دیلی‌میل اعلام کرد چلسی خود را برای فروش ادن هازارد به رئال مادرید در فصل تابستان آماده کرده چون در غیر اینصورت، هازارد سال آینده چلسی را به عنوان بازیکن آزاد ترک خواهد کرد و این با توجه به قوانین فایننشل فرپلی برای باشگاه لندنی مشکلات بزرگی بوجود خواهد آورد.

هازارد پیش از این به صراحت اعلام کرده که قصد دارد به دوران هفت ساله حضورش در استمفوردبریج پایان دهد و هفته آینده بعد از برگزاری فینال لیگ اروپا بین چلسی و آرسنال، این تیم را ترک کند.

چلسی برای ستاره بلژیکی خود که یک سال از قراردادش با این تیم باقی مانده قیمت پیشنهادی ۸۷ میلیون پوند را اعلام کرده. هازارد هفت سال پیش از باشگاه لیل فرانسه و با قراردادی ۳۲ میلیون پوندی به چلسی پیوسته بود.

چلسی ماه‌ها تلاش کرد هازارد را به تمدید قراردادش راضی کند و حتی حاضر بود با افزایش چشمگیر دستمزد او، هازارد را به یکی از گران‌ترین بازیکنان دنیا تبدیل کند.

ولی با اینکه چلسی با محرومیت نقل و انتقالاتی فیفا روبرو است در نهایت نمی‌خواهد هازارد را به زور تا پایان قراردادش در لندن نگه دارد. این دو علت دارد، اول احترامی که چلسی برای هازارد قائل است و دوم این واقعیت که مدل کسب و کار باشگاه چلسی بر فروش بازیکن استوار است.

منبع: ورزش۳ 

انتهای پیام / 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.