خراسان شمالی-رییس پلیس امنیت عمومی خراسان شمالی از پلمب دو واحد صنفب در ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

پلمب ۲واحد صنفی متخلف در خراسان شمالی
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین جعفری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای دستورالعمل تامین نظم و امنیت ماه مبارک رمضان، بازدید و سرکشی از واحد های صنفی سطح استان در دستور کار ماموران اداره اماکن این پلیس قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه ماموران در این رابطه تعداد۸۶۹ واحد صنفی را مورد بازدید و سرکشی قرار دادند، افزود: در بازدید از این واحد ها تعداد ۲ واحد صنفی که مرتکب تخلف شده بودند نیز با دستور قضائی پلمپ شدند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این خصوص۱۳ جلسه برگزار شده است گفت:در سرکشی از واحد های صنفی تعداد ۱۴۶ مورد تذکر نیز به تعدادی از واحد های صنفی داده شد،همچنین طی این مدت ۷ مورد اخطار پلمب و ۲۲ مورد اخطاریه رفع نقص ابلاغ شده است خاطر نشان کرد: اجرای این طرح به صورت مستمر تا پایان ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار دارد.
سرهنگ جعفری با تاکید بر اینکه با افرادی که در ملاء عام اقدام به روزه خواری کنند برابر قانون برخورد خواهد شد، تصریح کرد: مردم عزیز می بایست حرمت این ماه عزیز را نگاه داشته و مسافرین گرامی نیز که در این استان اسکان دارند می بایست از واحد های صنفی که در همین خصوص مجوز لازم را کسب کرده اند استفاده کنند.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.