همدان- مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همدان ظهر دوشنبه در نشست صمیمی بااصحاب رسانه در همدان گفت: غار علیصدر ظرفیت گردشگری مناسبی است که باید در 12 ماه سال فعال باشد اما حدود 5 ماه بیشتر فعال نیست.

برنامه ریزی برای جذب گردشگر از کردستان عراق

 به گزارش خبرنگار قدس‌آنلاین، مجید درویشی گفت: یکی از راهکارهای مناسب برای فعال بودن این مجموعه گردشگری تاریخی و طبیعی همدان  برنامه‌ریزی برای جذب گردشگر از کشورهای همسایه  وهم‌دین است که درصدد هستیم در زمان‌های که ترافیک حضور گردشگر در غار نداریم غار به فعالیت خود ادامه دهد.

وی افزود: در این حوزه مشغول برنامه‌ریزی برای جذب گردشگر از کردستان عراق(اربیل) هستیم و رایزنی‌ها لازم را انجام دادیم و درفصل جدید گردشگری پیش‌رو این برنامه‌ریزی را محقق و عملیاتی خواهیم کرد.

درویشی گفت: منطقه علیصدر هم ظرفیت خوبی در اختیار شرکت علیصدر قرار داده  تا از توان و ظرفیت مردم بومی منطقه هم برای افزایش تعداد گردشگران با به کارگیری ظرفیت‌های بوم‌گردی منطقه استفاده کنیم.

 مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همدان اظهار کرد: برای محقق شدن این هدف مهم و افزایش درآمد اهالی هم برای تغییر مسیر ورودی به غار و خروج از آن برنامه داریم این طوری هم گردشگر زمان زیادی در صف تهیه بلیط صرف نخواهد کرد و قبل از بازدید از غار هم با ظرفیت های ناشناخته موجود در منطقه آشنا می‌شود.

 وی گفت: برنامه‌ریزی می‌کنیم که امکان تهیه بلیط در همه زمان‌ها برای گردشگران در فضای مجازی وجود داشته باشد و درساعت و زمان مشخصی گردشگر به غار برسد و  و از غار بازدید کند و دیگر نیازی به تهیه بلیط به صورت حضوری نداشته باشد این طوری هم زمان گردشگر مدیریت شده و افرادی که زمان زیادی برای گردش و تفریح هم ندارند  می‌توانند از کمترین وقت برای تفریح بهره‌مند شوند.

 انتهای پیام//.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.