۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴
کد خبر: 657437

مراسم افطاری و جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) به همت پایگاه بسیج مسجد امام‌حسین(ع) معروف به حاجی سرکه و مشارکت ۶ مسجد دیگر محله عبادی مشهد با حضور بیش از ۳۰۰۰ نفر از نمازگزاران، اعضای جلسات فرهنگی و بسیجیان پایگاه‌های مقاومت این مساجد برگزار شد.

جلوه اتحاد ۷ مسجد

مهدی شادفر، معاون بسیج پایگاه شهید صدوقی مسجد امام حسین(ع) در این خصوص به قدس گفت: هدف اصلی اجرای این برنامه در کنار هم  نشان دادن و همبستگی و انسجام بیشتر و بهتر مجموعه‌های فرهنگی و بسیج مساجد و همین‌طور بیان این مطلب است که همه در یک جبهه

و هر کدام در سنگر خودمان مشغول فعالیت هستیم، ولی در اصل در زیر یک پرچم جمع می شویم.

وی می‌افزاید: در این برنامه که با کمک خیران برگزار شد نمازگزاران، اعضای جلسات قرآن و بسیجیان پایگاه‌های مساجد امام حسین(ع) معروف به حاجی سرکه، حضرت جوادالائمه(ع)، حضرت خاتم‌الاوصیا(عج)،    قائم (عج)، احمدیه، المهدی(عج) و موسی‌بن‌جعفر(ع) مشارکت داشتند.

  درخواست از مسئولان

وی با اشاره به اینکه این برنامه ها در ۳۰ شب ماه مبارک رمضان هر شب پس از نماز مغرب و عشا از ساعت ۲۱ در مسجد امام حسین(ع) برگزار می شود، تصریح کرد: هیچ کمکی از سوی مسئولان نهادهای فرهنگی و شهرداری به ما نمی شود و محدودیت فراوانی داریم. ساخت این مسجد هم سالیان درازی است که به دلیل مسائل مالی نیمه تمام مانده است. شادفر می افزاید: از مسئولان مربوط می‌خواهیم برای پایان ساخت این مسجد که از قدیمی‌ترین مساجد مشهد به شمار می رود و اجرای برنامه‌های مذهبی و فرهنگی به ما کمک کنند.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.