مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: بارشهای شب گذشته و امروز و سیلابهای ناشی از آن راه ارتباطی 15 روستا را در شهرستانهای جغتای، قوچان، سبزوار، تایباد، تربت جام، رشتخوار، سرخس و فریمان مسدود کرده است.

سیلاب راه ارتباطی 15 روستا در خراسان رضوی را بست

 

به گزارش قدس آنلاین ، ابراهیم نصری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: راه ارتباطی روستاهای 'چناربو، گلایم و کاریز سوخته' در شهرستان فریمان و مسیر روستایی 'برج به زیدانلو' در شهرستان قوچان در پی بارشهای اخیر و سیلاب ناشی آن بسته شد.

وی ادامه داد: همچنین راه ارتباطی روستاهای 'اکبرآباد و اندن جرد' در شهرستان رشتخوار، 'کاریزنو و سماخون' در شهرستان تربت جام و' پل بند' در شهرستان تایباد نیز مسدود است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: راههای روستایی 'علی آباد' در شهرستان سبزوار و 'گفت، ابویسان و دستوران' در شهرستان جغتای نیز به علت وقوع سیلاب مسدود است.
نصری افزود: بارشهای هفته پیش نیز مسیر روستایی 'دستوران' به 'مینیدر' را در شهرستان جغتای بست و همچنین راه روستای'پسکمر' در شهرستان سرخس که بارشها و سیل فروردین ماه موجب تخریب آب نمای آن شده نیز همچنان مسدود است.
وی ادامه داد: هم اکنون بارش باران در جاده های شهرستانهای سبزوار، مشهد، سرخس، قوچان، درگز، بجستان، نیشابور، جوین و جغتای موجب لغزندگی سطح این محورها شده است.
نصری گفت: مه گرفتگی در جاده های درگز- قوچان و در محدوده گردنه تیوان و مشهد - کلات در محدوده گردنه گوجگی هم موجب کاهش دید افقی رانندگان در این مسیرها شده است.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارندگیها در این استان از عصر روز گذشته آغاز و طبق پیش بینی ها تا روز شنبه هفته آینده ادامه دارد.
خراسان رضوی 20 هزار و 575 کیلومتر راه دارد که شش هزار و 423 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر راه روستایی است.
منبع : ایرنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.