استاندار خراسان رضوی گفت: اصحاب رسانه و روابط عمومیها باید با معرفی داشته ها، ظرفیتها و پیشرفتها در بخشهای مختلف در جهت امیدآفرینی واقعی تلاش کنند.

اصحاب رسانه و روابط عمومیها در جهت امیدآفرینی واقعی تلاش کنند

به گزارش قدس آنلاین ؛ علیرضا رزم حسینی روز چهارشنبه در گردهمایی روابط عمومیهای استان خراسان رضوی در مشهد افزود: رسانه ها در عصر حاضر مانند تیغ دولبه هستند که از یک جهت می توانند با ارتقاء آگاهی مردم و شفافیت، تاثیر فوق العاده ای در امیدآفرینی داشته باشند و از سوی دیگر نیز می توانند نقش تخریبی داشته باشند که منجر به ایجاد نا امیدی در مردم می شود و متاسفانه در کشور از این نوع رسانه ها زیاد به چشم می خورد.

وی اضافه کرد: رسانه، ابزاری تاثیرگذار بر افکارمردم است و در آینده نزدیک اداره کشورها نیز می تواند از طریق موبایل صورت گیرد لذا باید خود را به جدیدترین یافته ها در حوزه روابط عمومی و ارتباطات مجهز کنیم.
استاندار خراسان رضوی گفت: سیاست اصلی ما در خراسان رضوی وحدت رویه و همگرایی است و تلاش می شود در جهت توسعه اقتصادی و فرهنگی استان حرکت رو به جلو داشته باشیم.
رزم حسینی افزود: خراسان رضوی از ظرفیتهای خوبی برخوردار است و خوشبختانه با پیدا کردن نقاط مشترک اقدامات خوبی در راستای توسعه خراسان رضوی صورت گرفته که باید توسط رسانه ها معرفی شود.
شهردار مشهد نیز در این گردهمایی گفت: فعالیت روابط عمومیها به محصور شدن در اطلاع رسانی محدود شده که باید به سمت اطلاع یابی حرکت کنند.
محمد رضا کلائی افزود: روابط عمومیها باید با ارتباط با محیط پیرامون اطلاعات لازم را در اختیار دستگاههای تصمیم ساز استان قرار دهند.
وی ادامه داد: از روابط عمومیها و رسانه ها انتظار می رود که افکار عمومی را نسبت به شرایط جامعه امیدوار کنند و پویایی، نشاط و امید را در جامعه گسترش دهند.
در این مراسم از خانواده شهید مدافع حرم مهدی محمدی مفرد نیز قدردانی شد.
منبع : ایرنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.