معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد از حضور ۳۰۸ تیم در مسابقات جام رمضان شهرداری مشهد خبر داد.

حضور ۳۰۸ تیم در مسابقات جام رمضان شهرداری مشهد

به گزارش قدس آنلاین ، حسن نوری معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد گفت: برای دومین سال متوالی به همت معاونت سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد مسابقات جام رمضان، بهار جان‌ها در ۹ سالن ورزشی و ۱۵ زمین ورزشی روباز شهر مشهد و با هدف افزایش شور و نشاط اجتماعی در میان شهروندان شهر مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات در بخش‌های والیبال، بسکتبال، هندبال و فوتسال در رده‌های آقایان و بانوان برگزار می‌شود، افزود: در رشته والیبال ۱۲ تیم در رده بانوان و ۲۰ تیم در رده آقایان شرکت کرده که مکان برگزاری مسابقات این رشته نیز سالن مهران است.
معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین مقدار جوایز در نظر گرفته شده برای تیم‌های برتر والیبال بانوان ۱۰ میلیون تومان و آقایان نیز ۱۷ میلیون تومان می‌باشد.

وی افزود: در رشته ورزشی بسکتبال نیز تعداد تیم‌های شرکت کننده در بخش بانوان ۸ تیم و در بخش آقایان نیز ۱۲ تیم بوده که هر شب از ساعت ۲۱ الی ۱ بامداد این مسابقات خانه بسکتبال در مجموعه ورزشی سجاد برگزار می‌شود و جوایز نقدی در نظر گرفته شده این مسابقات برای رده آقایان ۱۷ میلیون تومان و برای بانوان نیز ۱۰ میلیون تومان است.

نوری با اشاره به برگزاری مسابقات هندبال در این دوره گفت: یکی دیگر از مسابقاتی که در جشنواره جام رمضان در سالن شهید صیاد شیرازی برگزار می‌شود، مسابقات هندبال بوده که در این مسابقات نیز در مجموع در رده آقایان و بانوان ۲۲ تیم حضور دارند و برای تیم‌های برتر این مسابقات در بخش آقایان ۱۷ میلیون تومان و در بخش بانوان نیز ۱۰ میلیون تومان به عنوان جایزه نقدی در نظر گرفته شده است.

وی از مسابقات فوتسال به عنوان یکی از جذاب‌ترین مسابقات جام رمضان بهار جان‌ها یاد کرد و گفت: این مسابقات خوشبختانه با استقبال بسیار خوب شهروندان مشهدی مواجه شده است که در بخش آقایان این مسابقات ۱۷۶ تیم و در بخش بانوان ۱۰ تیم حضور پیدا کرده‌اند.

معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد گفت: مسابقات فوتسال آقایان هر شب در سالن‌های یاس، مغنیه، سرافرازان، شهدای شهرداری، گلسا و بهشت و در بخش بانوان در سالن شهدای شهرداری برگزار می‌شود و شهروندان عزیز مشهدی می‌توانند با مراجعه به این سالن‌ها از نزدیک به تماشای این بازی‌ها نشسته و لحظات بسیار خوبی را سپری کنند.

نوری گفت: جایزه سه تیم برتر فوتسال در بخش آقایان در مجموع ۱۲۰ میلیون تومان و در بخش بانوان نیز ۱۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

وی کیفیت این مسابقات را بسیار بالا دانست و افزود: تمامی تیم‌ها در این مسابقات با آمادگی کامل حضور پیدا کرده‌اند و از طرفی حضور بازیکنان تیم‌های ملی جوانان، امید و بزرگسالان در این مسابقات نیز سبب کیفیت بالاتر رفتن این مسابقات شده است.
منبع : باشگاه خبرنگاران
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.