بعد از انتشار تصاویری مبنی بر شکسته شدن جام قهرمانی لیگ برتر توسط بازیکنان منچسترسیتی، این باشگاه با انتشار ویدیویی این خبرها را تکذیب کرده و نشان داد که ماجرا یک شوخی دوربین مخفی بوده.

دوربین مخفی عجیب منچسترسیتی با جام قهرمانی

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، در روزهای اخیر خبرهایی در برخی رسانه‌های انگلیسی منتشر شد که با ارائه تصاویری از جام قهرمانی لیگ برتر که شکسته شده بود مدعی بودند این جام از دست بازیکنان سیتی افتاده و شکسته است.

این گزارشها بلافاصله مورد توجه قرار گرفت و به شایعات گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی دامن زد. به نظر می‌رسید همه این خبرها را باور کرده و از شکسته شدن جام پرافتخار قهرمانی لیگ برتر توسط منچسترسیتی صحبت می‌کردند.

اما باشگاه منچسترسیتی با انتشار ویدیویی در حساب توئیتر رسمی باشگاه از واقعیت ماجرا پرده برداشت و ضمن تکذیب این گزارشها نشان داد که جام قهرمانی سالم و دست نخورده است و آنچه اتفاق افتاده یک شوخی دوربین مخفی بوده.

در ویدیوی منتشرشده از سوی منچسترسیتی نشان داده می‌شود که این باشگاه برای سورپرایز کردن چند نفر از هواداران باشگاه که روز رژه بازیکنان ستیی با جام قهرمانی در شهر، با روز تولدشان مقارن شده بوده از چند نفر از آنها دعوت کرده تا پیش از شروع رژه به مقر باشگاه آمده و با بازیکنان محبوب‌شان و جام قهرمانی عکس یادگاری بگیرند.

بعد از ورود این هواداران، سرخیو آگوئرو و کوین دی‌بروین در تصویر دیده می‌شوند که به میان هواداران آمده و درحالی که جام قهرمانی را در دست دارند با آنها ژست می‌گیرند. این دو ستاره سیتی اما عمداً جام قهرمانی را از بالکن به پایین پرتاب کرده و طوری وانمود می‌کنند که انگار جام به صورت اتفاقی از دست آنها و هواداران به زمین افتاده و شکسته است.

بعد از چند ثانیه ناراحتی شدید هواداران بخت‌برگشته که هدف شوخی دوربین مخفی باشگاه سیتی قرار گرفته‌اند و گمان می‌کنند باعث شکستن جام قهرمانی لیگ برتر شده‌اند، آگوئرو و دی‌بروین را می‌بینیم که با جام واقعی از راه رسیده و واقعیت ماجرا را با هواداران سیتی در میان می‌گذارند.

باشگاه منچسترسیتی در پایان این ویدیو به هوادارانش می‌گوید نگران نباشید، جام قهرمانی جایش امن است و امن خواهد ماند.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.