لرستان- فرمانده سپاه حضرت‌ابوالفضل(ع) لرستان ظهر ‌امروز در نشست‌خبری رسانه، مقاومت و دفاع مقدس که در سالن کنفرانس سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان برگزار شد، گفت: رسانه‌ها، سربازان خط‌مقدم انقلاب‌اسلامی هستند.

رسانه‌ها سربازان خط‌مقدم انقلاب‌اسلامی هستند

به گزارش خبرنگار قدس‌آنلاین؛ سردار مرتضی کشکولی با بیان اینکه رسانه‌ها نباید از جریان انقلاب غافل شوند، اظهار کرد: کار رسانه، رسالت است و اگر بگوییم این یک شغل می‌باشد در حق رسانه ظلم کرده‌ایم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ما کشوری هستیم که رسالت‌جهانی داریم و دارای فرهنگ و تمدن هستیم، بیان داشت: امروز جنگ، جنگ اراده‌هاست که در این زمینه ملت ایران بسیار بیش از این امتحان خود را پس داده‌ است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان(ع) در ادامه‌ی سخنان خود با بیان اینکه باور داریم  پاسداری، تکلیف است و تا آخر بر این عقیده خواهیم ماند، افزود: هم‌اکنون در فضایی به سر می‌بریم که جنگ روانی و رسانه‌ای‌ست خوش‌بختانه اوضاع رسانه و نظامی ما بسیار قدرتمند است.

سردار کشکولی در ادامه‌ی سخنان خود با بیان اینکه خوش‌بختانه دست دشمنان نظام و انقلاب برای همه رو شده است، تصریح کرد: در جنگ هشت ساله که یک جنگ جهانی محسوب می‌شد ایستادگی مردم، جواب‌گوی هجوم دشمن بود.

وی با بیان این نکته که  از همان آغاز، رسانه با وسایل ابتدایی خود در جنگ حضور داشت، بیان کرد: در جنگ هشت ساله دشمنان قصد داشتند که 6 روزه انقلاب اسلامی را از بین ببرند در ۴۸ ساعت بعد از شروع جنگ فهمیدند که هرگز به این هدف خود نمی رسند.

  وی هم‌چنین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان  اینکه، بروز انقلاب‌اسلامی معجزه‌ی قرن بوده، خاطر نشان کرد: از همان ابتدا دشمنان قصد تخریب و از بین بردن انقلاب را داشتند که تاکنون به واسطه‌ی تدابیر رهبری و حمایت مردم این فتنه به نتیجه نرسیده است.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.