۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶
کد خبر: 657582

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر گفت: فردی که به دلیل سرقت موتور کولر منزلش شکایت کرده بود، خودش سارق اصلی از کار در آمد.

سارقی که از خودش شکایت کرد

به گزارش قدس آنلاین ؛ ابوالقاسم باقری ، عنوان کرد: با اعلام سرقت موتور کولر منزلی در یکی از خیابان‌های این شهر، ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱جانبازان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی اظهار کرد: پس از مدتی دو فقره سرقت موتور کولر در همسایگی همان منزل اول به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و باعث شد موضوع این اهمیت بیشتری پیدا کند و ماموران کلانتری ۱۱ تحقیقات میدانی گسترده خود را در این خصوص آغاز کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر گفت: پس از چند روز تحقیقات میدانی، مأموران تجسس کلانتری ۱۱ به فردی که در ابتدا به عنوان مالباخته به کلانتری مراجعه کرده بود و در آن محل سکونت داشت، مظنون شدند.

وی اظهار کرد: مظنون توسط  مأموران کلانتری ۱۱ به صورت نامحسوس تحت نظر قرار گرفت و در مدت کوتاهی شواهد و مستندات غیرقابل انکار پلیس موجب شد متهم با هماهنگی مقام قضایی به کلانتری فراخوانده شود.

باقری افزود: این متهم که از یکی از استان‌های غربی کشور به این شهرستان عزیمت و منزلی را اجاره و در آن سکونت داشته است، در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود ولی پس از اینکه با مستندات پلیس مواجه شد اعتراف کرد.

وی گفت: با انجام بازجویی‌های علمی پلیس وی به پنج فقره سرقت موتور کولر آبی از منازل شهروندان در کاشمر اعتراف کرد. متهم در بخشی از اعترافات خود عنوان داشته پس از اجاره منزلی در این شهرستان، اقدام به سرقت موتور کولر منزل اجاره کرده و برای اینکه کسی به وی مظنون نشود خود او با مراجعه به کلانتری در این زمینه اعلام سرقت می‌کند.

باقری بیان کرد: وی پس از اعلام سرقت اقدام به چهار مرحله دیگر سرقت موتور کولرهای آبی منزل‌های همجوار می‌کند و با این شرگرد تلاش می‌کند مورد اتهام قرار نگیرد.

فرماندهی انتظامی کاشمر با اشاره به کشف موتورکولرهای سرقتی و تحویل آن‌ها به مالباختگان گفت: متهم پس از انجام تحقیقات تکمیلی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.
منبع : ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.