فرماندار فریمان از برخورد صاعقه با 2 چوپان در مناطق مرتفع این شهرستان خبرداد.

برخورد صاعقه با دو چوپان در فریمان/ تلف شدن 250 راس دام براثر بارش تگرگ

به گزارش قدس آنلاین ؛ عباسعلی صفایی اظهار داشت: این دو چوپان که در یکی از روستاهای این منطقه بر اثر اصابت صاعقه مصدوم شدند، توسط نیروهای امدادی به بیمارستان حضرت فاطمه(س) فریمان اعزام شده اند که در حال حاضر حال آنان رضایت بخش اعلام شده است.

صفایی ادامه داد:  250 گوسفند نیز در روستای این شهرستان بر اثر بارش تگرگ شدید تلف شدند.

وی عنوان کرد: همچنین به علت بارش‌های شدید باران برق در بخش‌های قابل توجهی از شهر فریمان شامل خیابان‌های سعدی، ولیعصرشمالی و جنوبی، بهار بلوار تختی چمران ، بهشتی و رازی قطع شد که با تلاش ماموران اداره برق مشکل برطرف شد. 

فرماندار فریمان در خصوص سیلاب در مناطق مختلف شهری و روستایی فریمان افزود: در حال حاضر این سیلاب فروکش کرده و محور 25 کیلومتر فریمان- تربت جام به دلیل آبگرفتگی مسدود شده بود، بازگشایی شد.

صفایی گفت: مسیرهای روستایی که جاده‌ها تخریب شده توسط اکیپ های راهداری در حال بازگشایی و مرمت هستند از جمله این روستاها می‌توان به بخش قلندرآباد، کاریز سوخته، چهار بید، روستای مزار و زخم گل اشاره کرد.

وی در پایان اضافه کرد: خانه‌های قدیمی ساز روستاهای فریمان به دلیل سیلاب در برخی مناطق دچار آسیب شده‌اند که برای جابه جای آنها باید طرح جایگزینی از طریق اداره بنیاد مسکن در نظر گرفته شود که البته این خانه از طریق کارشناسان اداره بنیاد مسکن آمارگیری می شود که با دادن تسهیلات ویژه بتوانند خانه هایشان را بازسازی کنند.

منبع :ایلنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.