البرز- رئیس هیئت فوتبال شهرستان فردیس ضمن انتقاد از سیستم مدیریت شهری فردیس گفت: علیرغم ادعای همیشگی مدیران شهری اما شورا و شهرداری فردیس تاکنون هیچ گونه دغدغه ای در خصوص ورزش نداشته اند.

مدیریت شهری فردیس دغدغه ورزش ندارد

به گزارش قدس آنلاین، بهمن گلمحمدی اظهار کرد: پیش تر مقرر بود تا سکوهای زمین چمن شهدای فردیس احداث و این مجموعه باتوجه به ظرفیت مناسب تبدیل به استادیوم شود اما مسئولین شهری گویا فراموش کرده اند که جوانان مستعد بسیاری در فردیس حضور دارند و هیچ گونه حمایتی از ورزش به عمل نمی آورند.

وی با اشاره به کم کاری اعضای سابق هیئت فوتبال فردیس گفت: به شخصه از ابتدا به دنبال رونق و توسعه فوتبال در فردیس بودم و با هرگونه کم کاری و بهره برداری های شخصی اعضای هیئت مخالفت کرده ام.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان فردیس تصریح کرد: اکنون زمان خانه تکانی در هیئت فرا رسیده و مقرر شد از این پس مسئولیت به افرادی سپرده شود که جهت ساماندهی فوتبال و فوتسال فردیس تلاش می کنند.

گلمحمدی از آغاز مسابقات فوتسال جام رمضان در هفته جاری خبرداد و گفت: هماهنگی های لازم برای برگزاری این مسابقات صورت گرفته و سالن شهدای سرحدآباد میزبان جام رمضان خواهد بود.

گلمحمدی در پایان با بیان اینکه تا لحظه آخر حضورم در هیئت فوتبال فردیس با نابسامانی مبارزه می کنم گفت: حمایت و پیگیری اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس و هیئت فوتبال استان البرز باعث شده تا زمان تحقق اهداف در هیئت فوتبال فردیس حضور داشته باشم و حقوق جوانان این شهر را مطالبه کنم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.