البرز- رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر نظرآباد با تاکید بر ظرفیت های بالای گردشگری این شهرستان گفت:توسعه وبهبود زیرساخت های گردشگری در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

توسعه زیرساخت‌های گردشگری در دستور کار مدیریت شهری نظرآباد

به گزارش قدس آنلاین، نرگس تقوایی اظهار کرد: وجود تپه ازبکی با قدمتی دیرینه و تالاب احیا شده صالحیه ظرفیتی بی بدیل برای توسعه گردشگری در شهرستان نظرآباد مهیا کرده است.

وی افزود: در این راستا مدیریت شهری تلاش کرده در کنار اداره میراث فرهنگی و گردشگری در این بخش اثرگذار باشد و بستر مناسبی برای حضور گردشگران را مهیا کند.

تقوایی با بیان اینکه ایجاد امکانات رفاهی و تقویت جاده دسترسی به تپه ازبکی در دستور کار شهرداری و شورا است گفت: در ایام تعطیلات آغاز سال نو شاهد ترافیک و مشکلاتی در حضور گردشگران بودیم لذا موضوع بهسازی جاده دسترسی موجود و فراهم کردن امکانات رفاهی برای گردشگران در تپه ازبکی و تالاب صالحیه را در دستور کار قرار داده ایم.

عضو شورای شهر نظرآباد از مصوب شدن طرح احداث پارک عمومی شهر در وسعت ۱۰ هکتار برای سال جاری خبرداد و گفت: در این پارک مجموعه ای از فضاهای فرهنگی، سالن آمفی تئاتر ومراکز اقامتی پیش بینی شده که با مشارکت بخش خصوصی ایجاد خواهد شد.

وی تصریح کرد: مطالعات مربوط به این پارک عمومی در حال انجام است و تلاش می کنیم با ارائه تسهیلات لازم بخش خصوصی را برای مشارکت در این طرح ترغیب کنیم.

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر نظرآباد در پایان به کلنگ زنی فرهنگسرای شهر نظرآباد در فروردین ماه امسال اشاره کرد و گفت: این فرهنگسرا در وسعت ۴۸۰۰ مترمربع در مدت ۳ سال احداث می شود و می تواند بخش زیادی از نیاز فرهنگی شهر را تامین کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.