رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد مقدس بابیان اینکه موافق دریافت بهای مازاد از شهروندان نیستیم، گفت: موضوع حذف کارمزد شارژ حضوری من‌کارت در جلسه کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک مطرح می‌شود و امیدواریم به تصویب برسد

دریافت کارمزد شارژ حضوری من‌کارت حذف می‌شود

 به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، مجتبی بهاروند اظهار کرد: شورای پنجم شهر مشهد از ابتدای فعالیت خود با شعار «مشهد؛ شهر هوشمند» قدم در عرصه گذاشت و تحقق این مهم نیازمند یکسری اقدامات است.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد مقدس بابیان اینکه انجام هوشمند فعالیت‌های مختلف موجب صرفه‌جویی در وقت، انرژی و توان افراد می‌شود، افزود: درزمینهٔ شارژ من‌کارت نیز باید به سمتی حرکت کنیم که شهروندان به بهره‌گیری از روش‌های هوشمند و غیرحضوری روی‌آورند.

وی ادامه داد: با استفاده از بسترهای ایجادشده، هر شهروند می‌تواند به‌راحتی از طریق تلفن همراه هوشمند خود و یا دستگاه‌های نصب‌شده در ایستگاه‌های اتوبوس و دیگر نقاط نسبت به شارژ من‌کارت خود اقدام کند.

بهاروند در خصوص دریافت کارمزد برای شارژهای حضوری نیز گفت: با دریافت بهای مازاد موافق نیستیم چراکه برخی از افراد ممکن است به دلیل سواد ناکافی و یا عدم توانایی امکان شارژ غیرحضوری نداشته باشند؛ بنابراین موضوع حذف کارمزد ۲۰۰ تومانی برای شارژهای حضوری در جلسه هفته آینده کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک مطرح خواهد شد و امیدواریم در جلسه علنی نیز به تصویب برسد.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد مقدس بابیان اینکه اقدامات مشوقانه جایگزین دریافت بهای مازاد خواهد شد، یادآور شد: شهروندان برای شارژهای غیرحضوری تا ۳۰ هزار تومان، ۳ درصد، شارژهای ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان، ۵ درصد و شارژ بالای ۴۰ هزار تومان، ۱۰ درصد شارژ تشویقی دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.