قزوین_ رئیس پلیس راه استان از وقوع یک سانحه رانندگی و کشته شدن ۲ تن و مصدومیت یک نفر در شهرستان "آبیک" خبر داد.

سانحه رانندگی۲ کشته بر جای گذاشت/ دستگیری سارق جواهرات

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان قزوین، مهمترین اخبار انتظامی استان قزوین را در بسته خبری پلیس می‌خوانید:

برخورد پژو ۴۰۵ با کامیون بنز در "آبیک"

سرهنگ نصراله بیگلری اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در جاده قدیم " آبیک - قزوین" بلافاصله ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران پلیس در محل حادثه مشخص شد یک خودوری "پژو ۴۰۵" با ۲ سرنشین با یک کامیون "بنز" برخورد که بر اثر آن ۲ سرنشین ۵۰ و ۹۰ ساله پژو ۴۰۵ به علت شدت ضربات وارده در دم فوت و راننده خودرو مصدوم و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی اعزام شد.

بیگلری یادآور شد: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را عدم توجه به جلو راننده پژو ۴۰۵ نسبت به کامیون اعلام کردند.

رئیس پلیس راه استان قزوین در پایان به رانندگان توصیه کرد: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ضامن سلامتی در رانندگی است پس با احترام به آن حوادث تلخ رانندگی را برای خود و دیگران رقم نزنید.

یک کشته در برخورد نیسان وانت با پژو ۲۰۶ در قزوین

این مسئول همچنین عنوان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف جرحی در آزادراه "قزوین - زنجان" بلافاصله ماموران انتظامی و پلیس راه در محل مورد نظر حاضر شدند.

وی با بیان اینکه در این سانحه، یک دستگاه خودروی سواری "پژو ۲۰۶" درآزادراه "قزوین – زنجان" با  یک دستگاه خودروی "نیسان وانت"حوالی مجتمع "بافه"برخورد کرده بود افزود: در این حادثه راننده سواری "پژو ۲۰۶" بر اثر شدت ضربه وارده در دم فوت کرد.

بیگلری در پایان گفت: کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را عدم توجه به جلو راننده خودروی "نیسان وانت" نسبت به خودروی "پژو ۲۰۶" اعلام کردند.

سارق پس از سرقت طلا و جواهرات؛ زمین‌گیر شد

سرهنگ رسول فراهانی ابراز کرد: ماموران انتظامی "کلانتری ۱۱ مدرس" حین گشت زنی در سطح شهر قزوین متوجه درخواست کمک شهروندان به دلیل حضور  یک نفر سارق داخل یک واحد مسکونی شده و بلافاصله پس از هماهنگی لازم با مرکز پیام در محل مورد نظر حاضر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان افزود: با حضور مقتدرانه عوامل واحد گشت فرد سارق که قصد متواری شدن از محل را داشت پس از انجام اقدامات لازم با تلاش و عملکرد هوشمندانه ماموران دستگیر و یک دستگاه خودروی سواری "ال ۹۰" نیز توقیف شد.

وی عنوان کرد: در بازرسی از متهم  و خودروی مورد نظر مقادیری طلا و جواهرات و وجه نقد و آلات و ادوات سرقت کشف شد.

فراهانی در ادامه با اشاره به این که اموال مسروقه از واحد مسکونی مورد نظر تحویل مالک داده شد، گفت: متهم پس از تکمیل پرونده برای برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان درخواست کرد: توصیه های پلیس را در خصوص اقدامات لازم برای پیشگیری از سرقت منزل جدی گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

توقیف دام فاقد مجوز در بوئین زهرا

سرهنگ حسین علیان نژادی بیان کرد: پیرو اجرای طرح مبارزه با قاچاق ماموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو "وانت پیکان" مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی مدارک مشخص شد فرد راننده فاقد مجوز حمل دام بوده و در بازرسی از خودروی مورد نظر ۱۰ راس دام (گوسفند) قاچاق کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی بوئین زهرا در ادامه با اشاره به این که متهم پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، گفت: کارشناسان ارزش تقریبی دام‌های قاچاق کشف شده را ۲۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.