همدان- استاندار همدان گفت: در استان همدان ۱۴۳ میلیاردتومان اسناد خزانه اسلامی داریم که دستگاه‌ها باید قبل از سررسید آن ۱۴ تیرماه اقدام لازم را برای جذب انجام دهند.

 ۱۴۳ میلیاردتومان اسناد خزانه اسلامی را جذب کنید

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین سید سعید شاهرخی پنج شنبه بعد ازظهر در شورای برنامه ریزی استان همدان گفت: سند راهبردی که برای استان تدوین شده مسیر توسعه استان را مشخص کرده است و دستگاه‌های اجرای باید مطابق آن اهداف و چشم‌انداز برنامه دستگاهی خودرا مشخص کنند.

وی افزود: برای هر ۱۰ شهرستان استان همدان ۱۰ ناظر با صدور احکامی مشخص شدند که فرمانداران باید همکاری مستمر و دایمی با این افراد در تحقق اهداف تدوین شده برای اجرای سند راهبردی استان داشته باشند.

شاهرخی مقدار  اعتبار هزینه‌ای امسال استان را۳۳۸ میلیارد و تملک دارایی را هم ۵۰۰ میلیاردتومان عنوان و گفت: باید درآمد های استان همدان را به سمت درآمد های غیر مالیاتی سوق دهیم هر چند که سال گذشته موفق به وصل ۹۸ درصد مالیات استان شدیم.

وی افزود: همچنین  اسناد خزانه اسلامی در دو مرحله  اختصاص داده شد که باید به مانند دوره‌های قبل برای جذب آن هر دستگاهی اقدام کند تا سهم آن دستگاه به دستگاه دیگری اختصاص داده نشود.

انتهای پیام//.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.