قزوین_ مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان قزوین گفت: سالروز آزادسازی خرمشهر برگ زرینی از دفاع مقدس است.

سالروز آزادسازی خرمشهر برگ زرینی از دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، ویژه برنامه گرامیداشت سی و هفتمین سالروز حماسه سوم خرداد، (آزاد سازی خرمشهر قهرمان) با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان شامگاه پنجشنبه در منزل شهید بابایی برگزار شد.

حجت الاسلام سید مهدی حسینی مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان قزوین در این مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر را برگ زرینی از دفاع مقدس عنوان کرد و اظهار داشت: فتح خرمشهر یکی از ارزشمندترین روزها در تقویم کشور است.

وی افزود: دشمنان در طول تاریخ همواره توطئه های مختلفی را علیه نظام انجام دادند و با گذشت چندین سال، امروز نیز به جوانان توجه دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با اشاره به نقش جوانان در کشور یادآور شد: جوانان به رهنمودهای رهبری و ولایت فقیه توجه دارند و در ارشاد اسلامی، تمام انجمن ها پای کارآمده و ظرفیت های خود را به کار گرفته اند.

حسینی در بخش دیگری به برنامه های سالجاری اشاره کرد و یادآورشد: تلاش داریم تا در سالجاری، بتوانیم برنامه های مناسبی را برگزار کنیم و در آگاهی بخشی جوانان نیز قدم برداریم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در این مراسم نیز بیان کرد: در آزادسازی خرمشهر، دلایل بسیاری تاثیرگذار بود که از موارد آن می توان به ایمان و اعتقادات عمیق قلبی رزمندگان، انسجام و اتحاد تمام مردم و رهبری‌های امام راحل و روحیه جهادی و انقلابی اشاره کرد.

داودمحمدی با اشاره به جایگاه اتحاد در جامعه کنونی عنوان کرد: برای حل مشکلات کشور، امروز می توان از اتحاد و همدلی از سوی مردم با تفکر بسیجی و با بهره گیری از راهنمایی های ولایت فقیه در مسیر حرکت کرد و در حل مشکلات قدم برداشت؛ بدانیم که مهمترین ابزار امروز دشمن، جنگ اقتصادی است.

وی به افزایش فعالیت ها برای رویارویی با بدخواهان و پیروزی بر آنها تاکید و اضافه کرد: در این مسیر می توان از روحیه جهادی وبسیجی استفاده کرد چراکه استفاده از این موارد، همواره موفقیت های کشور را به همراه داشته است.

گفتنی است در این مراسم، جمعی از خانواده‌های شهدا و داوود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.