مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد جزئیات سرویس‌دهی اتوبوس‌رانی را در شب‌های قدر تشریح کرد.

جزئیات سرویس‌دهی اتوبوس‌رانی  و تاکسی رانی مشهد در شب‌های قدر

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سیدمهدی حسینی‌پویا در خصوص سرویس‌دهی اتوبوس‌رانی به شهروندان در شب‌های قدر، بیان کرد: هم‌زمان با شب‌های قدر خیل عظیمی از شهروندان برای شرکت در این مراسم معنوی به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند که در این راستا سازمان اتوبوس‌رانی مشهد برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای زائران انجام داده است.

وی افزود: به همین منظور شش پایانه موقت در اطراف حرم مطهر رضوی ایجاد شده که این پایانه‌ها شامل «چهارراه شهدا به سمت خسروی»، «چهارراه شهدا به سمت میدان شهدا»، «میدان بیت‌المقدس مسیر BRT»، «چهارراه خسروی به سمت چهارراه مدرس»، «پایانه شهید گمنام» و «میدان شهدای مسجد گوهرشاد» است.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد تصریح کرد: براین اساس ۴۸ مسیر موقت جهت جابه‌جایی مسافران از نقاط پر جمعیت شهر به سمت این ۶ پایانه موقت ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: در مجموع در سه شب مراسم قدر ۱۷۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس سرویس‌دهی را تا یک ساعت قبل از سحر انجام می‌دهند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری مشهد تهمیدات این سازمان در شب‌های قدر را تشریح کرد.
 سیدمهدی علوی‌مقدم در خصوص سرویس‌دهی ناوگان تاکسی‌رانی مشهدبه زائران و مجاوران  در شب‌های قدر، گفت: در طول سه شب قدر کلیه ناوگان تاکسی‌رانی به همراه شبکه‌های تاکسی بی‌سیم در آماده‌باش قرار خواهند داشت.
وی افزود: هم‌چنین تاکسی‌های مبادی ورودی حرم مطهر رضوی و تاکسی‌ون‌ها نیز ساماندهی شده تا در طول سه شب قدر نسبت به جابه‌جایی زائران و مجاورانی که برای برگزاری مراسم احیا در حرم مطهر رضوی حضور پیدا می‌کنند، اقدام کنند.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری مشهد ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده ۵۰ نفر از تاکسی‌رانان در حرکتی خیرخواهانه اقدام به ارائه سرویس رایگان به زائران و مجاوران در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر خواهند کرد.
وی با اشاره به این‌که «در این مدت نظارت دقیقی از سوی بازرسان سازمان بر خدمات‌رسانی ناوگان تاکسی‌رانی اعمال خواهد شد»، بیان کرد: بر این اساس در شب‌های قدر امسال در مجموع ۲۰ اکیپ گشت نظارت و بازرسی شامل ۳ اکیپ گشت موتوری و ۱۷ اکیپ گشت خودرویی به همراه ۲۵ بازرس بر نحوه سرویس‌دهی تاکسی‌ها به زائران و مجاوران نظارت خواهند داشت.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.