رئیس کمیته حقوق بین الملل کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم جعلی صهیونیست در سراشیبی سقوط قرار گرفته است و در وضعیتی قرار دارد که هیچ کشوری در منطقه جرات و تمایلی به برقراری ارتباط دیپلماتیک با این رژیم را ندارد.

روزجهانی قدس برگرفته از اندیشه ناب امام خمینی (ره) است

جلیل رحیمی جهان آبادی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: روز قدس نماد مقابله با ظلم از طرف جامعه اسلامی است.

وی تصریح کرد: ایده روز جهانی قدس برگرفته از اندیشه ناب امام خمینی (ره) درراستای تاکید بر همبستگی و وحدت بین مسلمانان در مقابل رژیم غاصب صهیونیست و اشغال سرزمین های اسلامی می باشد.

رئیس کمیته حقوق بین الملل کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی افزود: مسلمانان از هر کشوری و با هر گرایش سیاسی فکری وظیفه دارند برای همگرایی بین مسلمانان و رساندن فریاد مظلومیت مسلمانان فلسطینی و دفاع از حق مسلم آنها و صیانت از خون شهیدانی که  در سرزمین بیت المقدس در مقابل رژیم جعلی صهیونیست ایستادگی کردند ،در بزرگداشت روز جهانی قدس  شرکت کنند و فریاد مرگ بر استکبار را طنین انداز کنند.

رحیمی جهان آبادی بیان داشت : به طور یقین این وحدت جهان اسلام به عنوان یک قدرت نمایی برای مستکبران تلقی خواهد شد که در تضعیف و نابودی رژیم غاصب صهیونیست کمک ارزنده ای خواهد کرد.

نماینده تایباد و تربت جام افزود: رژیم جعلی صهیونیست زمانی که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید در اوج قدرت بود و بسیاری از کشورهای عربی برای صلح با این رژیم مسابقه گذاشته بودند وحتی کشورهای بزرگی مثل مصر پای قرار داد صلح با اسرائیل نشستند اما امروزه رژیم صهیونیست به خاطر مبارزات مردمی ، مقاومت فلسطینی ها  و مقابله ای که انقلاب اسلامی با این رژیم جعلی در منطقه انجام داد در سراشیبی سقوط قرار گرفته است و در وضعیتی قرار دارد که هیچ کشوری در منطقه جرات و تمایلی به برقراری ارتباط دیپلماتیک با این رژیم را ندارد.

رحیمی جهان آبادی با اشاره به اهمیت راهپیمایی روزجهانی قدس با توجه به اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال معامله قرن هستند، اظهار داشت:  آمریکا و صهیونیست‌ دشمن سرسخت اسلام ناب و انسان‌های آزاده در جهان و مظلومان هستند و از جنایات خود برای تسلط بر منابع اصلی جهان اسلام دست برنداشته‌اند، این در حالی است که قدرت این رژیم آن قدر تضعیف شده است که در حدی نمی باشد که تهدیدی برای کشورهای اسلامی منطقه محسوب شود.

وی ادامه داد: مردم ایران در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان  نیز همراه و همپای سایر مسلمانان جهان اسلام با حضور خود در راهپیمائی روز جهانی قدس بار دیگر مظلومیت مردم فلسطین را  فریاد زده و به آنها این امید را خواهند داد که مثل گذشته در کنارشان بوده و از حقوقشان دفاع خواهند کرد.   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.