رئیس اتحادیه حمل و نقل درون شهری مشهد گفت: نرخ کارگر دست اتحادیه نیست و در واقع اکثر مشکلات ما هم سر همین قضیه است این افراد در هر جا که فعالیت می کنند برای خودشان نرخ دارند وتوافقی است .

حمل و نقل مشهد خیلی پیر است/نظارتی بر تاکسیهای اینترنتی نیست

قدس آنلاین -  بهاردوست: خلیل دانش عدالت گفت: بازار حمل و نقل مشهد در حال حاضر از نزدیک با این گرانی ها در ارتباط است چون هم قیمت اتومبیل و هم قیمت لوازم یدکی بالا رفته است. به شکلی که امسال قیمت لوازم یدکی نسبت به سال گذشته در همین زمان حدود سه برابر افزایش یافته است.

دانش عدالت افزود: ما امسال هنوز افزایش قیمتی در حمل و نقل درون شهری نداشته ایم ولی در حال حاضردر خواستمان را به کمیته نظارت دادیم که بتوانیم حدود ۴۰ درصد به نرخ سال قبل اضافه کنیم.

وی در خصوص حضور تاکسی های اینترنتی و تاثیر آنها بر بازار و نرخ حمل و نقل درون شهری گفت: ما از ابتدای ورود این تاکسی ها به بازار کار ، بارها گفتیم که حداقل زیر نظر اتحادیه باشند. چون این تاکسی ها افزایش قیمت دارند و هیچ کس نیست که بر کار اینها نظارت کند. این در حالی است که افرادی که در داخل آژانس ها فعالیت می کنند باید حتما گزینش شوند در حالیکه این اتفاق در  تاکسی های اینترنتی نمی افتد.

من از همین جا از مردم می خواهم که با تاکسی هایی که تردد می کنند از مراکزی استفاده شود که پروانه کسب داشته باشد و مجاز باشد. که  در صورت بروز هر گونه مشکلی تا انتها و حل و فصل مساله حضور خواهیم داشت.

دانش عدالت در خصوص نرخ های مراکز باربری هم گفت: نرخ کارگر دست اتحادیه نیست و در واقع اکثر مشکلات ما هم سر همین قضیه است این افراد در هر جا که فعالیت می کنند برای خودشان نرخ دارند و به دفتری که مشغولند کمیسیون می پردازند و در واقع توافقی است. قبلا کارگر ساعتی ۸ تومان بود و امسال ساعتی ۱۰ تومان شده . ولی ماشین ها اجازه ندارند بیشتراز آن نرخی که برایشان مصوب شده مطالبه کنند.

وی خاطرنشان کرد: حمل و نقل مشهد در حال حاضر خیلی پیر است و عمری بیست و چند ساله دارد و همین قضیه تبعات زیادی را به همراه خواهد داشت که یکی از آنها مشکلاتی است که برای محیط زیست بوجود می آورد.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.