همدان- رئیس پلیس راهور استان گفت: با فرارسیدن جمعه آخر ماه مبارک رمضان که مراسم پر شکوه روز قدس برگزار خواهد شد محدودیتهای ترافیکی در این روز در شهر همدان به سمت محل برگزاری مراسم اعمال خواهد شد.

محدودیت ترافیکی روز قدس اعلام شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ محمود فکری امروز ظهر در ستاد راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: پلیس محدودیت های ترافیکی برار روز قدس از ساعت ۹ صبح از خیابان های منتهی به میدان حضرت امام خمینی(ره) اعمال خواهد کرد و از ساعت ۱۰ به بعد و با شروع تجمع راهپیمایان در میدان مرکزی شهر همدان(میدان حضرت امام(ره)) تردد همه وسایل نقلیه (موتوری) سمت میدان و ۴ خیابان اصلی منتهی به آن در شهر همدان ممنوع است.

وی افزود:از دیگر محدودیت‌های ترافیکی این روز ممنوعیت توقف در خیابان شریعتی از سمت میدان مرکزی شهر به سمت میدان شریعتی و در خیابان پاسداران از میدان شریعتی تا کوچه منتهی به حمام صفا هم از  ۷.۳۰ اعمال خواهد شد تا پایان نماز جمعه ادامه دارد هر خودروی که در این محدوده پارک شود به پارکینک منتقل خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان اظهار کرد: همزمان با عبور راهپیمایان از خیابان شریعتی  به سمت تقاطع خواجه رشید، تردد وسایل نقلیه از سمت میدان امامزاده عبدالله و میدان آرامگاه به سمت تقاطع خواجه رشید هم ممنوع است و شهروندان برای رسیدن به مقصد خود باید از راه‌های جایگزین استفاده کنند.

سرهنگ فکری گفت:  پس از ورود راهپیمایان به میدان شریعتی و حسینیه حضرت امام (ره) تا پایان مراسم نماز جمعه تردد کلیه وسایل نقلیه از سمت سه راهی شهید زمانی، سه راهی شکریه، خیابان مهدیه جنب کانون مهدیه و تقاطع خواجه رشید به سمت میدان شریعتی و خیابان پاسداران هم ممنوع است.  در بقیه شهرستان‌های  استان همدان محدودیت ترافیکی از ساعت ۹ اعمال خواهد شد.

 انتهای پیام//.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.