نماینده درگز در مجلس شورای اسلامی گفت:اداره مسئولیت ها با سرپرست در بلندمدت برای خراسان رضوی مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد.

استاندار خراسان رضوی با سرعت بیشتری مدیران را انتخاب کند/اختیارات سرپرستان بسیار محدود است

عبدالله حاتمیان در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: اگرچه رویه مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در دوره دهم مجلس شورای اسلامی از ابتدا بر این بوده است که در انتخاب افراد برای پست ها و مسئولیت ها دخالتی نداشته باشد اما درباره اداره پست ها با سرپرست به استاندار یادآوری ها و توصیه های فراوانی شده است.

وی تصریح کرد: سرپرست اختیارات و مجوزهای محدودی در زمینه های مختلف از جمله برنامه ریزی، جابه جایی ها افراد، اسناد مالی و ماموریت ها دارد که این موارد در بلند مدت برای استان مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد.

دبیر مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی افزود: انتظار از استاندار این است که در این باره تسریع کند؛ زیرا زیبنده استان خراسان رضوی به عنوان یک استان زائر پذیر نیست که معاونت زیارت آن  با سرپرست اداره شود.

حاتمیان ادامه داد: همچنین حوزه عمرانی از جمله حوزه های مهم و تاثیرگذار در استان بویژه در موضوع بازسازی مناطق سیل زده است که مسئول اصلی آن باید هرچه زودتر معرفی شود تا برنامه ریزی صحیحی در مورد اجرای امور عمرانی و منازل مسکونی خسارت دیده از سیل ابتدای سال داشته باشد.   

وی افزود: از طرفی در سال جاری، انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می شود و لازم است که هر چه زودتر فرمانداری شهرستان هایی که با سرپرست اداره می شوند مشخص شوند تا در زمینه انتخابات و برنامه های مرتبط با ان نیز آگاهانه رفتار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.