البرز- سرپرست هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان البرز گفت: ظرفیت وپتانسیل البرز حضور در جمع ۳ استان برتر کشور است.

ظرفیت البرز حضور در جمع ۳ استان برتر کشور است

مهدی محبی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: ماه گذشته با برگزاری مجمع فوق العاده اعضا رای به برکناری رییس هیئت دادند و با توجه به سوابقم مسئولیت اداره آن تا برگزاری مجمع انتخابات و معرفی متولی جدید به بنده محول شد.

وی با بیان اینکه هیئت در زمان تحویل فاقد تجهیزات ولوازم اداری مورد نیاز بود در وهله نخست اقدام به تجهیز وراه اندازی دوباره دفتر اداری هیئت کردیم.

محبی برنامه ریزی برای اعزام تیم ها به مسابقات مختلف کشوری طبق تقویم فدراسیون و برگزاری نشست های تخصصی با کمیته های مختلف و هیئت رییسه را از دیگر اقدامات مهم صورت گرفته در یک ماه گذشته عنوان کرد وگفت: تلاش ما برگزاری هر چه سریعتر انتخابات هیئت استان وتعیین تکلیف مدیریتی آن است.

 سرپرست هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان البرز به جایگاه فعلی البرز در کشور اشاره کرد و گفت: در حال حاضر رتبه ۶ کشور را در آخرین ارزیابی اعلام شده در اختیار داریم اما معتقدم با توجهبه ظرفیت ها و پتناسیل بالای استان این جایگاه باید ارتقا پیدا کند و در جمع ۳ استان برتر کشور قرار بگیریم.

وی از فعالیت ۱۳ زورخانه در سطح استان خبرداد وگفت: از این تعداد ۹ زورخانه در کرج واقع شده و زورخانه عیاران به عنوان مرکز برگزاری دوره های آموزشی و برنامه های هیئت قرار دارد.

محبی در پایان هرگونه چینش نفرات و تغییر وتحول را با توجه به انتخابات پیش رو امری نادرست دانست و گفت: باید اجازه داد فرد منتخب مجمع با دست باز تیم اجرایی خود را بچیند بنابراین با همین ترکیب موجود تا زمان برگزاری انتخابات کارخواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.