نماینده نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران در طول چهل سال گذشته مسیرمستمر توسعه و پیشرفت را مبتنی بر ولایت فقیه و رهبری واحد که برگرفته از سیره سیاسی امام خمینی (ره) است طی نموده است.

مردم در سیره و سبک زندگی سیاسی امام خمینی (ره) جایگاه ویژه داشته اند

حمید گرمابی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: اندیشه و گفتمان امام خمینی (ره) به عنوان بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران، عامل وحدت مردم در تقابل با نظام شاهنشاهی بود و نقش اساسی در پیروزی انقلاب برعهده داشت.

وی تصریح کرد: یکی از مواضع و تفکرات امام (ره) قبل از انقلاب، مبارزه صریح و اشکار با استکبار و از جمله آمریکا و رژیم غاصب صهیونیست بود که بعد از پیروزی انقلاب و در اولین اقدام در این باره ، سفارت فلسطین جایگزین سفارت رژیم جعلی اسرائیل شد و این مبارزه با استکبار  همچنان با قوت از سوی نظام ادامه خواهد داشت.  

نماینده نیشابور و فیروزه با اشاره به اینکه تفکر ما می توانیم نیز نشات گرفته از اندیشه امام (ره) است، بیان داشت: اندیشه و گفتمان بنیان گذار انقلاب نیز در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب که از طرف رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) مطرح شده است نیز موثر و تثبیت کننده اقدامات در این زمینه خواهد بود و نقش توسعه دهنده و شتاب آور را در این باره تحقق خواهد بخشید.

گرمابی ادامه داد: امروز بسیاری از کشورها و مردم آنها برای ایجاد یک انقلاب مردمی به انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک الگو نگاه می کنند زیرا این انقلاب در طول چهل سال گذشته مسیرتوسعه و پیشرفت را به طور  مشخص و مبتنی بر ولایت فقیه و رهبری واحد را که برگرفته از سیره سیاسی امام خمینی (ره) است را  طی کرد.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی افزود: یکی از مواردی که در سیره و سبک زندگی سیاسی امام خمینی (ره) مطرح و حائز اهمیت بود جایگاه و نقش مردم بود که همواره نسبت به آن یادآوری می کردند و بسیار جدی تر از آن چیزی است که در چهل سال گذشته در مورد نقش مردم صورت گرفت از این رو در این زمینه نیاز به تعمق و برنامه ریزی بیشتری می باشد.     

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.