عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بیانیه گام دوم انقلاب با تاسی از آموزه های مکتب امام خمینی (ره) مسیر موفق 40 سال گذشته را استمرار خواهد بخشید.

جایگاه شاخص انقلاب اسلامی ایران در دنیا مدیون اندیشه متعالی  امام خمینی (ره) است

احسان اصولی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در پرتوی هدایت و رهبری امام خمینی (ره) و بر پایه دو محور جمهوریت و اسلامیت توانست نظامی را شکل دهد که در دنیا نمونه و الگویی برای سایر کشور ها باشد.

وی با بیان اینکه جایگاه ممتاز و شاخص انقلاب اسلامی در دنیا مدیون اندیشه و گفتمان متعالی  امام خمینی (ره) است ،  تصریح کرد: توکل بر خداوند ، اجرای آموزه های دینی، در نظر گرفتن قدرت و ظرفیت مردم و خواست و اراده آنها و بهره گیری از وحدت و انسجام کلمه از جمله مهمترین ویژگی های برجسته حضرت امام (ره) می باشد و همین موارد بود که باعث شد انقلاب اسلامی ایران  از گردنه ها و برهه های تاریخی با موفقیت عبور کند و به جایگاهی برسد که در منطقه و جهان اسلام به عنوان یک قدرت برتر شناخته شود.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نیز پس از ارتحال امام (ره) با اتکا بر ویژگی های مکتب ایشان مسیر توسعه و ترقی نظام را ادامه دادند ، افزود: مکتب و سیره امام خمینی (ره) باعث شد تا جوانان کشور نیز با بهره گیری از فرهنگ استقلال و توانمندی داخلی ، به خود اتکایی و خود باوری دست پیدا کنند و در زمینه های مختلف کشور را به سمت توسعه و پیشرفت سوق دهند و کشور را در زمینه های مختلف بی نیاز سازند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: بیانیه  گام دوم انقلاب نیز با تاسی از آموزه های مکتب امام خمینی (ره) ، رهبرمعظم انقلاب و با استفاده از پتانسیل  نسل جوان   در مسیر تمدن سازی اسلامی در دنیا و جامعه پذیری حرکت خواهد کرد و مسیر موفق 40 سال گذشته را استمرار خواهد بخشید.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.