همدان- فرمانده انتظامی استان گفت: پلیس استان همدان در روزهای اخیر موفق به کشف بیش از ۱۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان فامنین شده است.

سوخت قاچاق به مقصد نرسید
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین سردار  بخشعلی کامرانی صالح امروز ظهر در ستاد فرماندهی استان همدان گفت: روز گذشته پلیس استان همدان در محور مواصلاتی فامنین به تهران یکدستگاه کامیون را متوقف و در بازرسی از آن حدود ۱۶ هزار و ۹۴۰ لیتر سوخت نفت و گاز کشف کردند.
وی گفت: همچنین در عملیات بررسی و بازدید خودروهای عبوری۴۶۰ لیتر نفت و  گاز دیگر جاساز شده در گالن‌های ۲۰ لیتری در خودروی سنگین دیگری کشف شده است. در این ۲ بازرسی و کشف سوخت قاچاق ۲ نفر هم دستگیر شدند.
 فرمانده انتظامی استان همدان همچنین گفت: پلیس حدود ۲ کیلو گرم ماده مخدر و پول حاصل از فروش مواد مخدر به مبلغ ۳۱ میلیون ۲۰۰ هزار تومان را هم کشف و توقیف کرده است.
فرمانده انتظامی استان همدان اظهار کرد: روش کشف هم شناسایی خودروی سواری در حاشیه شهر  و صدور دستور توقف به راننده بوده است که راننده فرار می‌کند و در کوچه‌ای هم خودرو را رها کرده است که ماموران در بازرسی از خودرو این مقدار ماده مخدر و پول نقد را کشف کردند. 
سردار کامرانی صالح افزود: پلیس هویت راننده را شناسایی و به زودی دستگیر خواهد شد او مواد فروش سابقه دار است
انتهای پیام//.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.