کرج-امام جمعه کرج با بیان اینکه ابداع روز قدس امام سبب انزوا اسراییل شده است اظهار کرد: چهل سال از اعلام روز قدس می گذرد و یک سال از طرح آمریکایی معامله قرن سخن میان می‌آید و تلاش آنها همراه کردن کشورهای عربی است که به رژیم غاصب کودک کش مشروعیت ببخشند.

 ابداع روز قدس امام سبب انزوا اسراییل شده است

آیت الله محمدمهدی حسینی همدانی امام جمعه کرج در خطبه های نماز عیدسعید فطر ضمن تبریک عید و دعای قبولی طاعات و عبادات، گفت:

حضور جوانان و نوجوانان در روز قدس دشمن شکن و امید بخش بود. این حضور گسترده نشان داد تلاش افراد برای عدم حضور مردم در راهپیمایی روز قدس و بی رمق نشان جامعه در رابطه با آرمان های انقلاب ناکام ماند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه دشمنان در سال های گذشته شعارهایی در راستای ایران دوستی و با مضمون «نه غزه نه لبنان» را به راه انداختند، افزود: مردم بصیر و هوشیار بدون توجه به هجمه این قشر به وظیفه الهی خود عمل کردند و محکم به سینه شیطان و شیطان صفت ها کوبیدند. روز قدس به دلیل خیانت کشورهای عربی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیست و معامله قرن با سال های گذشته متفاوت بود و اهمیت بیشتری داشت.

خطیب نماز عید سعید فطر کرج صحبت دشمنان مبنی بر اینکه مردم ایران به نظام بی اهمیت شده اند را سخنانی سخیف و بی ارزش خواند و ادامه داد: مردم ایران نه تنها خسته نیستند بلکه با نشاط و انگیزه بیشتری برای دفاع از آرمان های انقلابی خود می ایستند و نسبت به مستکبران عالم عقب نشینی ندارند.

وی اضافه کرد: ما از جنگ نظامی استقبال نمی کنیم، از طرفی مذاکرات نیز از سوی مقام معظم رهبری سم مهلک نامیده شده است. تنها چیزی که هزینه کمتری برای ما به همراه دارد و پیروزی را به دنبال خواهد داشت راهبرد مقاومت است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه با بررسی نوع تحرکات آمریکا می توان گفت آن ها سعی دارد انظباط اجتماعی داخل ایران را برهم بزنند گفت: آن ها در نظر دارند ما نظم اجتماعی و سرمایه مردمی خود را از دست بدهیم و فضای هرج و مرج در داخل کشور به بوجود بیاید تا به اهداف خود برسند. سعی دارند با از بین بردن امید مردم جامعه را نسبت به اتفاقات مهم کشور بی توجه سازند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز بیان اینکه باید برای پیروزی در جنگ اقتصادی لباس رزم بپوشیم،گفت: مقام معظم رهبری جنگ اقتصادی را رأس امور می دانند و این بیانگر اهمیت این موضوع است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.