قزوین نماینده ولی فقیه در استان گفت: روحیه معنوی ماه مبارک در سایر ماه‌های سال حفظ شود.

روحیه معنوی ماه مبارک در سایر ماه‌های سال حفظ شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین روز چهارشنبه در خطبه‌های نماز عید فطر که در بلوار شهید لشگری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: خداوند را برای درک ضیافت الهی شاکر هستیم و که یکبار دیگر فرصت عبادت و بندگی در ماه رمضان را پیدا کردیم.

وی افزود: خداوند به انسان نعمت های ارزشمندی را بخشیده است که داشتن قدرت تشخیص حق از باطل و خوبی از بدی از الطاف الهی است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: ماه رمضان فرصتی برای خودسازی و توبه بود و باید این روحیه معنوی را در سایر ماه‌های سال نیز حفظ کنیم.

عابدینی با اشاره به گرامیداشت ۱۴ خردادماه اضافه کرد: ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی از غم انگیز ترین روزهای انقلاب است که مردم با رهبر بزرگوار خود وداع کردند و البته خداوند لطف دیگری شامل ملت کرد و حضور حضرت آیت الله خامنه ای در جایگاه رهبری توانست تداوم بخش مسیر امام باشد.

وی اضافه کرد: ویژگی های رهبری با امام راحل مشترک است و برخی از این ویژگی ها را می توان در دین داری، شجاعت، دور اندیشی و توجه به مستضعفان مشاهده کرد که بصیرت و آینده نگری نیز در رهبری مشهود است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین یادآور شد: جمهوری اسلامی رشد و پیشرفت مناسبی را دارد و به لطف ایستادگی ملت، هدایت رهبری و الطاف الهی، شاهد اقتدار ایران اسلامی هستیم.

عابدینی عنوان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، مقاومت اسلامی در منطقه محقق شده است و امیدواریم شاهد رشد و پیشرفت بیش از پیش این کشور و ملت های مستضعف جهان را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.