مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از پیدا شدن فرد مفقود شده در ارتفاعات کارده (روستای آل) در کمتر از دو ساعت خبر داد.

پیدا شدن فرد مفقود شده در ارتفاعات سد کارده در کمتر از ۲ ساعت

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، آتشپاد دوم امیر عزیزی خاطرنشان کرد: فردی حدودا ۴۵ ساله که به اتفاق خانواده جهت تفریح به ارتفالات کارده (روستای آل) رفته بود، از بعدازظهر امروز مفقود که به علت صعب العبور بودن مسیر جست و جو توسط خانواده فرد مذکور میسر نبوده است.

وی ادامه داد: طبق تماس خانواده ایشان با تلفن امدادی ۱۲۵ تیم ویژه و مجهز نجات کوهستان از ایستگاه شماره ۸ آتش نشانی با تجهیزات خاص کوهنوردی سریعا در محل حاضر و اقدام به جست وجوی وی کردند.

عزیزی اضافه کرد: در کمتر از ۲ساعت عملیات ویژه، تیم نجات موفق شدند فرد مذکور که دچار مصدومیت بسیار شدید شده بود را حدود ۴۰۰ متر از ارتفاع و مسیر بسیار صعب العبور حمل و به عوامل امدادی حاضر در محل جهت انتقال به مراکز درمانی تحویل دهند.

گفتنی است؛ ساعت رسیدن به محل حادثه ۲۰:۲۳ و در ساعت ۲۰:۴۷ مصدوم به سطح انتقال وتحویل اورژانس شد. برای تسریع در عملیات مذکور؛ افسر نگهبان وقت در محل حضور داشتند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.