همدان-معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: جهت نظافت، رفت و روب معابر و حمل زباله در مناطق ۴ گانه شهرداری همدان به صورت ماهیانه نزدیک به ۳۰ میلیارد ریال هزینه می شود که می طلبد با رعایت مدیریت پسماند از سوی شهروندان، شاهد کاهش این هزینه در سطح شهر همدان باشیم.

ماهانه ۳۰ میلیارد ریال برای نظافت شهر همدان هزینه می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی خدمات شهری شهرداری همدان وحید علی ضمیر اظهار کرد: حدود ۸۰۰ نفر از پاکبانان زحمتکش شهرداری همدان وظیفه نظافت مناطق ۴ گانه شهر را برعهده دارند.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین ویژگی های شهر همدان تمیزی و پاکیزگی این شهر است و البته این امر اتفاقی نیست چرا که حاصل تلاش شبانه روزی تعداد زیادی از نیروهای انسانی و صرف هزینه های قابل توجه است.

وی بیان کرد: روزانه بیش از ۱۱ میلیون مترمربع از معابر و گذرگاه‌های شهر همدان نظافت می‌شود و این حجم از نظافت کار ساده ای نیست و با وجود این که کار جمع آوری زباله در همدان نهایتاً تا ساعت ۷ صبح در تمام سطح شهر به اتمام می رسد، گشت های فوریتی ما از ساعت ۱۱ کار جمع آوری زباله های ریخته شده در سطح معابر به ویژه در بازار را مجدداً انجام می دهند.

معاون خدمات شهری شهرداری ضمن درخواست از شهروندان برای قرار دادن زباله هایشان در ساعات اولیه شب ، عنوان کرد: مطمئناً اگر کسبه بازار کار نظافت واحد تجاری خود را در ساعات پایانی شب انجام دهند، بخش اعظمی از مشکلات به وجود آمده نظیر آلودگی و سیما و منظر شهر حل خواهد شد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.