البرز- رئیس شورای اسلامی شهرجدید هشتگرد از پیشرفت ۷۰ درصدی بیمارستان این شهر خبرداد و گفت: مجهزترین بیمارستان البرز به احتمال زیاد سال آینده در شهرجدید هشتگرد افتتاح می شود.

مجهزترین بیمارستان البرز در شهرجدید هشتگرد افتتاح می‌شود

شمس الله ارمندیی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: احداث بیمارستان از شرایط خاصی برخوردار است چراکه پروژه باید به صورت اصولی و در تمامی مراحل تحت نظارت و تایید دانشگاه علوم پزشکی انجام شود.

وی با بیان این که بیمارستان نیازمند تجهیزات خارجی است گفت: برخی اقلام و تجهیزات در ایران وجود ندارد و لازم است از خارج از کشور تهیه شود که باتوجه به شرایط اقتصادی و نوسانات بازار ارز با مشکلاتی در این خصوص مواجه هستیم که باعث می شود افتتاح بیمارستان ۱۲۰ تخت خوابی به سال آینده موکول شود.

رئیس شورای شهرجدید هشتگرد با بیان این که بیمارستان از سال ۸۹ در دست احداث است گفت: ابتدا این پروژه توسط شرکت عمران انجام می شد اما به محض واگذاری طرح به شهرداری، بخش خصوصی با قبول تعهد ۷۰ درصدی وارد مشارکت شد.

ارمندیی تصریح کرد: خوشبختانه تعامل خوبی با بخش خصوصی برقرار شده و بدنبال آن شهرداری، امام جمعه و تمامی نهادهای مربوطه شهرجدید در بحث پروژه بیمارستان در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

وی در خصوص سایر طرح های عمرانی شهرجدید هشتگرد گفت: در حال حاضر ۵ فاز عمرانی قبیل سالن ورزشی و پیاده راه تندرستی در دست احداث است که تا پایان شهریورماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.