مهاجم فصل گذشته ذوب آهن را باید اولین خرید آبی پوشان در نقل و انتقالات تابستانی دانست.

ارسلان مطهری اولین خرید استقلال

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، ارسلان مطهری بارها از علاقه اش به استقلال صحبت کرده است و حتی در لیگ شانزدهم زمانی که منصوریان سرمربی این تیم شد خیلی ها انتظار آبی پوش شدن او را داشتند اما سرمربی سابق استقلال ترجیح داد علی قربانی و میلاد زکی پور را از نفت تهران به تیمش بیاورد.

با این حال ارسلان مطهری بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل فوق العاده در ذوب آهن بالاخره مورد توجه مدیران باشگاه استقلال قرار گرفت و گفته می شود اولین خرید قطعی آبی ها در فصل نقل و انتقالات خواهد بود.

مطهری که قراردادش با ذوب آهن به پایان رسیده است، از یک باشگاه خارجی هم پیشنهاد دارد اما در نهایت تصمیم خود را گرفته است و می خواهد در تیمی بازی کند که بارها برای حضور در آن ابراز علاقه کرده بود. پیش از این مدیران استقلال خبر از جذب مهاجم برای تیمشان داده بودند که به نظر می رسد ارسلان مطهری اولین بازیکن جذب شده در این پست خواهد بود.

مطهری در لیگ قهرمانان آسیا در کنار اوساگونا گل های حساسی برای ذوب آهن زد و یکی از ارکان اصلی موفقیت این تیم اصفهانی در بخش تهاجمی بود.

مطهری ظرف یکی دو روز گذاشته با انتشار قلب های آبی در صفحه اینستاگرام خود تلویحا خبر پیوستنش به استقلال را تایید کرده است. البته مدیران استقلال به احتمال فراوان قرارداد این بازیکن را بعد از انتخاب سرمربی رسانه ای خواهند کرد تا به این شکل از حواشی احتمالی جلوگیری کنند.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.