بازار طلا و ارز امروز شاهد کاهش چشمگیر قیمت ها بود و ادامه روند حرکت دلار در کانال ۱۲ هزار تومان شتاب گرفت.

کاهش چشمگیر قیمت ارز و سکه ادامه دارد

به گزارش قدس آنلاین امروز یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸، نرخ دلار با ادامه کاهش نسبت به روز گذشته به ۱۲ هزار و ۶۹۷ تومان رسید و نرخ یورو نیز روند کاهشی خود را حفظ کرد و به ۱۴ هزار و ۵۹۲ تومان رسید.

پوند نیز با کاهش نسبت به روز گذشته به ۱۶ هزار و ۱۸۷ تومان رسید.  

روند کاهش چشمگیر سکه طلا نیز امروز حفظ شد و هر سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۳۴۹ هزار تومان معامله شد و این نرخ برای سکه طرح جدید ۴ میلیون و ۴۶۶ هزار تومان بود. نیم سکه ۲ میلیون و ۴۳۷ هزار تومان و ربع سکه ۱ میلیون و ۶۲۸ تومان معامله شد.   به عبارت دیگر امروز شاهد کاهش ۱۵۸ هزارتومانی نیم سکه در بازار بودیم. ربع سکه هم با کاهش ۶۴ هزارتومانی همراه بود. طلای ۱۸ عیار گرمی چهارصد و ۹ هزارو ۳۰۰ تومان معامله شد.  

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
    0 0
    واقعاً مردم مسخره کردید یا خواستید یه جوک گفته باشین از این حال و هوا دربیائیم و کمی بخندیم به قول معروف بین حقیقت تا غیر حقیقت زمین تا آسمان است در رسانه ها گفته میشه دلار آمد پائین کاهش چشمگیر ارز رفتم برای خرید فقط ۱۰۰ دلار برای یک کار ضروری و دارویی هر کجا رفتم آخر تونستم ۱۴۰۰۰ هزار تومان بخرم و گفتم آخه رسانه ها گفتن ارز اومده پائین به مسخره گفتن خوب برو از همون رسانه ها بخر چرا اومدی داری گرون می‌خری