۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
کد خبر: 659291

همدان- فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: پلیس شب گذشته برای متوقف کردن یکدستگاه خودروی سواری مشکوک مجبور به شلیک گلوله شده است.

شلیک پلیس  سارقان را متوقف کرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ جمشید باقری ظهر دیروز در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان همدان اظهار کرد: شب گذشته پلیس همدان با صدور اخطار ایست به سرنشینان یکدستگاه خودروی سواری در تعقیب و گریز  و شلیک گلوله ۲نفر سرنشین این خودرو را متوقف کرده است.

وی بایادآوری اینکه سرنشینان خودرو برای فرار از دست پلیس در مسیر خلاف خیابانی در حرکت بودند، افزود:  پلیس برای تامین ایمنی عابران و مردم قانون به کارگیری سلاح را استفاده کرده است؛ در بازرسی از خودروی فراری و سرنشینان هم لوازم سرقتی خودروها کشف شده است ومتهمان با تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضایی شدند.

سرهنگ باقریگفت: همچنین پلیس همدان در روزهای اخیر در عملیاتی دیگر موفق به کشف یکدستگاه مینی‌بوس سرقتی شده است سارقان این خودروی سبک را از شمال کشور شرقت و به همدان منتقل کرده بودند که توسط پلیس همدان دستگیر شدند.

وی افزود: مینی‌بوس سرقتی در چارباغ فرودگاه همدان در حرکت بود که توسط پلیش شناسایی و متوقف و سارقان دستگیر شدند.سارقان بعد از دستگیری به انتقال خودروی سرقتی به استان‌های غربی کشور اعتراف کردند.

انتهای پیام//.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.