همدان-مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان از آغاز مهلت نام نویسی در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر همزمان با سراسر کشور خبر داد.

آغاز نام‌نویسی در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان همدان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان همدان، احمد توصیفیان  با اعلام این خبر افزود: صاحبان کسب و کار دارای نوآوری و خلاقیت و افراد و شرکت‌هایی که واجد شرایط کارآفرینی هستند تا ۳۱ تیرماه می‌توانند در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر ثبت‌نام کنند.

توصیفیان اظهار داشت: مشمولان این جشنواره بنگاه های غیر دولتی، تمامی بنگاه های کسب و کار بدون محدودیت در اندازه(خرد، کوچک، متوسط و بزرگ)، بنگاه های کسب و کار که قبل از سال ۹۳ تاسیس شده باشند، هستند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی همدان افزود: بنگاه متقاضی نباید طی دو سال اخیر(سال۹۵و۹۶) به عنوان کارآفرین برتر استانی یا ملی در جشنواره کارآفرینان برتر انتخاب شده باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: نام نویسی در سیزدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر از اوایل خرداد آغاز شده و کارآفرینان می‌توانند تا ۳۱ تیرماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی http://www.karafarinanebartar.ir /  نسبت به ثبت‌نام، تکمیل فرم‌های مربوط و ارسال مستندات اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.