رئیس اتحادیه آژانس بانوان مشهد گفت: تعداد آژانس های بانوان نسبت به گذشته نصف شده است.

نیمی از تاکسی تلفنی های ویژه بانوان درمشهد تعطیل شد/تاکسی های اینترنتی عامل کسادی بازار آژانسهای بانوان/آژانسها با نرخ ۴سال قبل خدمات میدهند

قدس آنلاین- تکتم بهاردوست: تاکسیرانی یکی از مشاغل خدماتی است که همزمان با ورود اتومبیل در ایران برای شهروندان تعریف و راه‌اندازی شده است اما به مرور زمان و با آمدن تاکسی سرویس خطوط ارتباطی از درون این شغل کسب‌وکار جدیدی به نام آژانس تاکسی تلفنی به وجود آمد که از طریق خطوط تلفن، تقاضا را به عرضه نزدیک‌تر کرده است. کسب‌وکاری که این روزها مطئمنا حداقل برای بانوان می تواند امن ترین خط ارتباطی باشد.

در همین رابطه سید مجید محمودیان رئیس اتحادیه آژانس بانوان ضمن ابراز ناراحتی از وضعیت کنونی بازارتاکسی تلفنی ها گفت: متاسفانه در حال حاضر وضعیت درامدی و حتی استفاده از آژانس ها نسبت به گذشته افت شدیدی داشته است تاجایی که خیلی از همکاران ما تصمیم گرفته اند که از ادامه کار منصرف شوند الان به جرات می توانم بگویم که در این مدت نه تنها آژانس جدیدی دایر نشده است که حتی تعداد آژانس های بانوان نسبت به گذشته به نصف کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: وجود شرکت های تاکسی های اینترنتی که متاسفانه هیچ نظارتی هم بر روی کارکرد اینها وجود ندارد یکی از عوامل اصلی این کسادی بازار و تعطیلی آژانس ها بخصوص آژانس های بانوان است. البته بجز اینها کمبود راننده هم بر مشکلات موجود اضافه کرده است.

محمودیان ادامه داد: نرخ آژانس ها از سال ۹۴ تا کنون هیچ تغییریا افزایش قیمتی نداشته است چون با توجه به وضعیت بازار و نبود رقابت تحت هیچ شرایطی امکانش هم وجود نداشته است البته تقاضایمان را برای افزایش قیمت ارائه داده ایم ولی هنوز مصوبه ای اعلام نشده است. که من تصور می کنم بعد از اعلام نرخ های جدید مطمئنا وضعت بازار بهتر خواهد شد و حداقل این مشکل کمبود نیروی انسانی و راننده برطرف می شود.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.