دوازدهمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده موسوم به پدیده شاندیز در مشهد برگزار شد.

متهمان همکاری لازم با دادگاه را صورت ندادند
به گزارش قدس آنلاین ؛ غلامعلی صادقی دادستان خراسان رضوی در این جلسه اظهار داشت: به طور مشخص 3 اقدام در طول این مدت توسط متهمان انجام شده است. ابتدا درخواست انجام ملاقات با مسئولان یکی از موسسات پولی و مالی برای انجام هماهنگی‌های لازم از سوی متهمان داده شد.

دادستان خراسان رضوی گفت: اقدام دوم از سوی متهمان معرفی یک شرکت برای همکاری‌های لازم بود اما نتایج این اقدام نیز مثبت و شفاف نبود و به سرانجام مشخصی نیز نرسید.

صادقی بیان کرد: در اقدام سوم نیز مکاتباتی از سوی متهمان برای انجام برخی امور انجام شد و متاسفانه شاهد بودیم که قبل از این که این نامه‌ها به دست ما برسد. تصویر این نامه‎ها در فضای مجازی منتشر شد که این کار نیز کار خوبی نبود و  موجب گلایه شد.

وی افزود: همکاری‌های ارزشمندی از سوی دستگاه قضایی با متهمان با هدف بازگرداندن اموال مردم صورت پذیرفت. آن چه از سوی متهمان از ما خواسته شد به انجام رسید اما تا این لحظه همکاری شایسته‌ای از سوی این افراد انجام نشد بنابراین از دادگاه درخواست ادامه رسیدگی و اجرای قانون را داریم. تحقیقات در این زمینه انجام شده و ادامه دارد و نتایج آن به محض تکمیل، تقدیم و اعلام می‌شود.

منبع : تسنیم

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.