پدیده شهر خودرو تا اینجای فصل نقل و انتقالات حضوری نسبتا موفق داشته و البته می‌دانند که آنها فصل آینده نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند.

نگاهی به کارنامه شهر خودرو در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات
به گزارش قدس آنلاین ، لیگ برتر هجدهم با تمام فراز و فرودهایش برای پدیده شهر خودرو به پایان رسید و آنها در نهایت توانستند برای نخستین بار در تاریخ حضور خود در لیگ برتر، مجوز حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را البته در مرحله پلی آف کسب کنند.

بلافاصله پس از پایان لیگ برتر و البته در حین برگزاری آخرین دیدارهای لیگ، بحث حضور یحیی گل محمدی در تیم ملی امید مطرح شد و موجی از نگرانی در میان هواداران پدیده برانگیخته شد که مبادا نهالی که یحیی در این تیم کاشته و انصافا خوب هم جواب داده با رفتن او نابود شود و پدیده از قامت یک تیم مدعی به یک تیم میانه نشین تبدیل شود.

با کمپینی که در میان هواداران پدیده به راه افتاد، یحیی پی به محبوبیت خود در میان هواداران برد و البته فدراسیون نیز عقب‌نشینی کرد و در نهایت یحیی با پدیده تمدید کرد تا فصل آینده نیز در این تیم باشد.

اما قطعا در این میان تمامی کارشناسان متفق القول بر این باور هستند که بخش عظیمی از مسیر موفقیت در لیگ برتر از جاده فصل نقل و انتقالات می‌گذرد و تیم‌هایی که در نقل و انتقالات حضور هوشمندانه‌ای دارند از ضریب موفقیت بالاتری در لیگ برخوردار هستند.

پدیده با این رویکرد بلافاصله در نقل و انتقالات حضور پیدا کرد و قرارداد سه بازیکن کلیدی خود را تمدید کرد. پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر هجدهم و به دنبال درخواست یحیی گل‌محمدی مبنی بر حفظ بازیکنان اصلی فصل گذشته و با نظر و تصمیم فرهاد حمیداوی مالک باشگاه، جلسات مختلفی با نفرات مورد نظر برگزار شد.

در این راستا پس از جلسات فشرده و با توجه به پیشنهادات دیگری که این بازیکنان داشتند، در نهایت با موافقت حمیداوی مالک باشگاه شهر خودرو  قرارداد حسین مرادمند، اکبر صادقی و امین قاسمی نژاد تمدید شد.

بر این اساس حسین مرادمند و اکبر صادقی با قراردادی 2 ساله و امین قاسمی‌نژاد نیز با قراردادی 3 ساله در تیم شهر خودرو خراسان ماندنی شدند تا تنها نماینده فوتبال خراسان را در رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا همراهی کنند.

آنها البته در این میان مرتضی منصوری مدافع خود را از دست دادند و وی به تیم فوتبال سپاهان اصفهان با قراردادی سه ساله ملحق شد اما باید تا اینجای کار به پدیده به ویژه در زمینه تمدید قراردادها نمره مثبت داد.

همچنین از گوشه و کنار خبر می‌رسد که قرار است چند بازیکن لیگ برتری نیز به پدیده ملحق شوند همچنان که زمزمه‌هایی برای حضور بازیکنی مانند بهنام برزای در تیم استقلال به گوش می‌رسد و البته تمام اینها شایعات بازار نقل و انتقالات لیگ برتر نوزدهم است.

همچنین شنیده شده قرار است یحیی گل محمدی شخصا با حضور در برزیل عملکرد چند بازیکن خارجی را از نزدیک زیر نظر داشته باشد تا زمینه جذب و حضور آنها در تیم فوتبال پدیده شهر خودرو مهیا شود.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.